۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۹۰۷۶۹
۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است
سعید کریمی از ثبت حدود یک میلیون تردد در ایام تعطیلات خردادماه جاری در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با اشاره به وجود 11 دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نیمه خردادماه جاری 932 هزار تردد در محورهای همدان به ثبت رسیده است.

 کریمی افزود: میزان متوسط تردد روزانه در این ایام 310 هزار و 600 تردد بوده ‌که این میزان نسبت به روزهای عادی افزایش 47 درصدی را نشان می‌دهد.

 وی بیان کرد: پر ترافیک ترین مسیر در سطح استان محور همدان تهران حد فاصل همدان تا پلیس راه بود که در یک روز عبور و مرور 23 هزار و 400 خودرو را در مسیر خود جای داد.

 کریمی عنوان کرد: تردد ناوگان در این سه روز نسبت به روزهای عادی 47 درصد افزایش داشته است.

 مدیر مرکز راه‌های استان تصریح کرد: تردد ناوگان سنگین که معمولا 20 درصد ترددها را در روزهای عادی به خود اختصاص می دهد در این ایام 11 درصد کاهش یافته است.

کریمی با بیان اینکه بیشترین تردد در کشور محورهای منتهی به استان تهران است، گفت: این حوزه به طور متوسط روزانه  تردد 3 میلیون و 800 هزار خودرو را در مسیر داشته است و کمترین تردد نیز در استان ایلام بوده است که در آن محور 170 هزار تردد انجام گرفته است.

 وی با اشاره به تخلفات رایج در محورها افزود بیشترین تخلفات سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله از خود روی جلویی است در سطح کشور 29 درصد تخلفات با این موارد ثبت می‌شود.

 کریمی تصریح کرد: در زمینه تخلفات رایج، استان همدان جزء سه استان اول با کمترین آمار ثبت شده اینگونه تخلفات است و این موارد در سطح محورهای استان تنها 17 درصد تخلفات را شامل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز