قبوض برق مشترکین خوش حساب هرمزگان رایگان می شود

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۷:۴۳:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۸۲۷
قبوض برق مشترکین خوش حساب هرمزگان رایگان می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: در راستای تشویق مشترکین به پرداخت بموقع صورتحسابهای برق مصرفی، این شرکت خدمتی ارائه نموده که براساس آن ماهیانه، مبلغ قبض برق مصرفی 50 مشترک خانگی خوش حساب بصورت رایگان محاسبه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالصاحب ارجمند افزود: در این طرح آن دسته از مشترکین برق خانگی که با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی 10000761121، صورتحساب خود را دریافت و به صورت غیرحضوری قبل از پایان مهلت مقرر پرداخت نمایند، می توانند در قرعه کشی محاسبه رایگان صورتحساب دوره ای شرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای خرداد ماه آغاز شده گفت: مشترکین خوش حساب نیز با پرداخت بموقع قبوض در هر دوره یک امتیاز کسب می کنند که در صورت پرداخت صورتحساب ها در موعد مقرر در 6 دوره سال، حائز 6 امتیاز می شوند و در قرعه کشی سالیانه دو دستگاه خودروی سمند ال ایکس شرکت داده خواهند شد.

مهندس ارجمند اضافه کرد: تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در حال حاضر 593 هزار مشترک است که حدود 80 درصد آنها قبوض خود را بصورت غیرحضوری و از طریق دستگاههای خودپرداز، موبایل بانک و اینترنت بانک پرداخت می کنند.

به گفته وی، تاپایان سال گذشته 82 درصد مشترکین برق، خانگی بوده اند که 64 درصد مصرف انرژی برق را به خود اختصاص داده اند. وی افزود: مصرف انرژی مشترکین نیزتا پایان سال 93، حدود 6 میلیون و 903 هزار مگاوات ساعت بوده که نسبت به سال قبل از آن 10 درصد افزایش داشته است. در این میان نیز بیشترین میزان مصرف مربوط به مشترکین خانگی با 4 میلیون و 445 هزار مگاوات ساعت بوده است.

مهندس ارجمند اضافه کرد: در سال گذشته 32 هزار اشتراک جدید به متقاضیان واگذار شد که تعداد کل مشترکان تاپایان سال 93 به 589 هزار مشترک افزایش یافت . بیشترین پذیرش تعداد مشترک نیز در بخش خانگی با 27 هزار اشتراک و پس از آن بخش تجاری با 3هزار اشتراک بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز