بازدید وزیر راه آهن قزاقستان از ظرفیت جابجایی بار در خطوط ریلی بندرشهید رجایی

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۴:۵۰
کد خبر: ۲۹۱۱۳۵
بازدید وزیر راه آهن قزاقستان از ظرفیت جابجایی بار در خطوط ریلی بندرشهید رجایی
با حضور عسکر مامین، وزیر راه آهن قزاقستان و هیات همراه، نورجان تورسینیکف، رئیس نمایندگی راه آهن قزاقستان و کشورهای ناحیه قفقاز در ایران، غراوی، عضو هیات مدیره رجا، احمدی، مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن، پورفخری، مدیرکل راه آهن هرمزگان و شرکت های وابسته در این زمینه انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد پورفخری، مدیرکل راه آهن هرمزگان، در این زمینه افزود: سهم راه آهن از میزان حمل و نقل موارد بارگیری ترانزیت در آینده ای نه چندان دور بین کشورهای آسیای میانه به خصوص قزاقستان به بندرعباس به صورت ترانزیت کالاهای پنبه، کود، گندم و ..... انجام خواهد گرفت.

ایشان با اشاره به وضعیت کنونی خطوط ریلی در این ناحیه گفت: میزان خطوط موجود دربندر شهید رجایی 40 کیلومتر است که  این خطوط به تمام انبارها و سیلوهای مستقر در اسکله دسترسی داشته و امکان حمل و نقل هر نوع کالایی را میسر می سازند.

در ادامه بازدید از خطوط ریلی واقع در بندر شهید رجایی عسکر مامین وزیر راه آهن قزاقستان پس از بازدید از میزان تخلیه و بارگیری در سکوها و سوله ها شامل خطوط ریلی تخلیه پنبه ،خطوط تخلیه و بارگیری مختص کانتینر  ، خطوط تخلیه و بارگیری مواد فله شامل گندم و سنگ آهن ، مواد نفتی و گازی ،.. ابراز رضایت کرده و  در خصوص راه های تبادل بار میان دو کشور و امکان صادرات کالاهای ایرانی به قزاقستان و بالعکس ابراز خشنودی کرد و خواستار همکاری متقابل و حضور هرچه بهترشرکت های بخش خصوصی ایران جهت سرمایه گذاری در این کشور به منظور تبادل بار و بررسی امکان صادرات کالاهای ایرانی به  قزاقستان و بالعکس شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز