فرماندار بندرعباس :

توسعه فضای سبز از نیازهای اصلی و حیاتی یک شهر است.

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۴:۲۹
کد خبر: ۲۹۲۴۴۲
توسعه فضای سبز از نیازهای اصلی و حیاتی یک شهر است.
احمد پویافر در جشنواره انتخاب زیباترین و مناسب ترین فضای سبز شهری در محل تالار شهید آوینی شهر بندرعباس حضور یافت .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرماندار بندرعباس در این جشنواره اظهار داشت: توجه به افزایش سرانه فضای سبز با توجه به نیازهای اجتماعی زندگی شهری امری ضروری است و شایسته است مورد توجه و اهتمام مطلوب مسئولان شهری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: کاشت درخت و توسعه فضای سبز مورد تاکید فرهنگ اسلامی است چرا که توسعه فضای سبز از نیازهای اصلی و حیاتی یک شهر است و شایسته است مسئولان شهری در قالب یک طراحی برنامه اصولی شاخصه‌های فضای سبز را در شهرستان تقویت کنند‌.

احمد پویافر در ادامه افزود : فضای سبز یک سرمایه مهم و ارزشی است که نقش حیاتی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند به طوری که زندگی همه انسان‌ها وابسته به منابع طبیعی است و باید در این راستا تلاش و جدیت بر صیانت و حفاظت از این موهبت‌ و منابع طبیعی باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : مسئولان ذی ربط تلاش داشته باشند تا سرسبزی و منابع طبیعی را در شهرستان داشته باشیم که در این زمینه انجام کارهای فرهنگی نیز می‌تواند مفید و مثمر ثمر باشد .

پویافر در پایان با بیان اینکه اقدامات خوبی در عرصه های مختلف فضای سبز شهری بندرعباس انجام شده ، افزود : شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر بندرعباس فعالیت بسیاری در زمینه توسعه فضای سبز شهر انجام شده که در این راستا باید از دست‌اندرکاران قدردانی نمود . برنامه ریزی مدون ، هموراه باید فرهنگ استفاده صحیح و نگهداری از فضاهای سبز شهری را در سطوح مختلف جامعه گسترش داد و به آن اهتمام ویژه ای داشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز