معاون سیاسی فرماندار بندرعباس:

مراجع نظارتی تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران به کار بگیرند

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۰۷:۵۹:۵۷
کد خبر: ۲۹۲۹۰۶
مراجع نظارتی تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران به کار بگیرند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرعباس، جلسه کمیسیون کارگری به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تحقق اهداف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور، اظهار داشت: با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در جامعه باید مراجع نظارتی تمامی تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران در بنگاه های اقتصادی به کار بگیرند.

علی نیکویی بیان داشت : شرایط فعلی کشور و سیاستهای دولت یازدهم آرامش را به فضای جامعه به ارمغان آورده و دستگاه های عضو می بایست در حل بحران های کارگری با نگاهی جامع و لزوم مراعات وضعیت کارگر و کارفرما تلاش کنند .

معاون فرماندار بندرعباس با توجه به نامگذاری سال به دولت ملت و همدلی و همزبانی خاطر نشان کردند : همه دستگاههای متولی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ودولت محترم در جهت حفظ و ایجاد اشتغال مولد در سطح شهرستان تلاش کنند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی ، بیان داشت : کارگران نقش عمده ای را در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشتند و هم اکنون زیبنده نیست که در نظام جمهوری اسلامی ایران در پرداخت حقوق اساسی کارگران اجحاف صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی اولویت برنامه‌های دولت به‌شمار می‌رود ، یاد آور شد : کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است .

نیکویی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیتها برای صیانت از حقوق کارگران شهرستان بندرعباس ، تصریح کرد : اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران فعال در بنگاههای اقتصادی برنامه ریزی و نظارت مستمر خود را افزایش دهد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز