اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۹در کانون های مساجد هرمزگان

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۹۲۹۱۱
اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۹در کانون های مساجد هرمزگان
مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت سوره یاسین در کانون های فرهنگی هنری این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ناصر جعفر زاده گفت:این طرح در سطح وسیع و با هدف جذب و آموزش علاقه مندان به کلاس های روخوانی،...مفاهیم، حفظ و تثبیت در 20 جلسه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این جلسات، آسیب‌ها و نقاط قوت و ضعف طرح قرآنی 1448 مورد بررسی قرار گرفت و بر روان بودن موضوعات و برگزاری مسابقه به صورت سهل و آسان به منظور جذب بیشتر عامه مردم برای حضور در این مسابقات، تأکید شد.

وی افزود: این طرح زیر نظر معلمان، مدرسان و مربیان مجرب و با استفاده از رسانه های آموزشی پیشرفته در مقاطع مختلف برگزار می شود.

جعفر زاده گفت: طرح قرآنی 1449 با محوریت سوره یاسین از 23 خرداد همزمان با پخش برنامه فوق از صدا و سیما آغاز شده است.

وی با اشاره به نوآوری‌هایی که امسال برای نخستین‌بار در اجرای این طرح اتفاق می‌افتد، گفت: یکی از نوآوری‌های ما در این طرح، طراحی اپلیکیشن برای گوشی‌های همراه است که مخاطبان این طرح می‌توانند از طریق این نرم‌افزار به تمامی برنامه‌های تلویزیونی این طرح و سرفصل‌هایی که به صورت روزانه در این طرح دنبال می‌شود دسترسی داشته باشند و از این طریق به حفظ سوره یاسین و آیات موضوعی قرآن بپردازند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۸۷۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان هرمزگان با مجوز رسمی ستاد عالی فعالیت دارندکه زمان شروع کلاس های این طرح ششم تیرماه تعیین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز