نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

بیکاری جوانان اساسی ترین مشکل جامعه ماست

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۵:۱۷
کد خبر: ۲۹۴۰۱۸
بیکاری جوانان اساسی ترین مشکل جامعه ماست
چمنی گفت: در حال حاضر کسی تمایلی به سرمایه گذاری در ساخت و ساز ندارد زیرا با سود 25 درصدی وام بانکی، این کار اصلا توجیه اقتصادی ندارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استفاده از ظرفیت  اصناف و کسبه می تواند به حل مشکل بیکاری انبوه جوانان شهر کمک نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، اسماعیل چمنی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اول تیر، روز اصناف اظهار داشت: زمینه اشتغال در اکثر ادارات و شهرداری اشباع شده است اما استفاده از ظرفیت های اصناف و کسبه در این زمینه می تواند یاریگر حل مشکل بیکاری جوانان باشد.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری جوانان اساسی ترین مشکل حال حاضر جامعه ما می باشد، افزود: اگر اینهمه پرونده در دستگاه قضایی داریم، اگر اینهمه بیمار به بیمارستان ها مراجعه می کنند، اگر اعتیاد وجود دارد، اگر سن ازدواج بالا رفته است، اگر ترافیک در شهر بوجود می آید، ریشه تمامی اینها به نوعی به بیکاری موجود برمی گردد که باید علاجی برای آن پیدا کنیم.

وی با اشاره به عدم توازن عرضه و تقاضا در جامعه و وجود مشکلات اقتصادی گفت: در حال حاضر کسی تمایلی به سرمایه گذاری در ساخت و ساز ندارد زیرا با سود 25 درصدی وام بانکی، این کار اصلا توجیه اقتصادی ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز