در جلسه افتتاح صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مطرح شد؛

زنان روستائی نقش مهمی در کسب درآمد خانواده ها دارند

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۱:۴۵
کد خبر: ۲۹۴۷۷۲
زنان روستائی نقش مهمی در کسب درآمد خانواده ها دارند
فرماندار قائمشهر در آئین افتتاح صندوق حمایت از توسعه کشاورزی زنان، گفت: زنان روستایی نقش مهمی در کسب درآمد خانواده ها دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مهدی محمدی ظهر امروز در آئین افتتاح صندوق حمایت از توسعه کشاورزی زنان قائمشهر با تاکید براینکه این شهرستان با 35 صندوق خرد در مازندران پیشگام است، افزود: زنان روستایی نقش مهمی در کسب درآمد خانواده ها دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرمایه گذاری قطعه زمینی را ارائه کرده تا بتوانیم بازارچه دائمی را احیا کنیم بنابراین  زنان روستائی میتوانند در این مکان تولیدات محصولات  خود را به معرض نمایش بگذارند.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه طی جلسه ای که با دکتر احسانی برگزار شد مقرر گردید تا به ازای هر صندوق دو میلیون تومان پرداخت شود، تصریح کرد: معاون عمرانی استانداری به تعهدات دو میلیونی خود عملی نکرده که امیدواریم با پیگیری  این امر به وقوع بپیوندد.

محمدی ادامه داد: دو میلیون طلب از طلب های اساسی قلمداد می شود چرا که شوق و همت را در زنان ایجاد کرده است.

وی  در ادامه به پرداخت وام کم بهره اشاره کرد و گفت: دستورالعمل مطرح شده اگر این امر به وقوع بپیوندد روستائیان می توانند با وام کم بهره پول شان را پرداخت کنند.

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: تاکنون دو نمایشگاه غذایی و صنایع دستی با همت جهاد کشاورزی دایر شد.

در ادامه فرزین فرهادی، رئیس جهادی کشاورزی، گفت: صندوق خرد زنان روستایی یکی از راهکارهای توسعه در بخش کشاورزی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین رموز موفقیت در صندوق خرد زنان روستایی، رشد ارزنده برای فضای کاری تلقی می گردد.

در پایان برنامه دکتر مجید بهادری با تاکید بر اینکه کسی که در صندوق  رای آورد باید بتواند با هوشمندی و تدبیر کارش را ادامه دهد تصریح کرد: در صندوق خرد روستایی کسانی که رای می آورند باید از تجربیات دیگران برای ایجاد یک صندوق خوب و توانمند استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز