شادی و پایکوبی مردم همدان بعد از برد والیبالیست های ایران برابر قهرمان جهان

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۹۵۱۸۲
شادی و پایکوبی مردم همدان بعد از برد والیبالیست های ایران برابر قهرمان جهان
پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم ملی لهستان قهرمان جهان، منجر به شادمانی و پایکوبی والیبال دوستان همدانی در قالب کارناوال شادی در مسیرهای منتهی به منطقه تفریحی عباس آباد این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال، لهستان قهرمان سال 2014 جهان را شکست داد تا سومین پیروزی خانگی خود را با بیش از 12 هزار تماشاگر جشن بگیرد.

پیروزی دلچسب تیم ملی کشورمان باعث شد تا مردم همدان به وسیله وسایط نقلیه شخصی در بلوارهای سطح شهر به ویژه مسیر تفریحی عباس آباد و بلوار ارم تردد کرده و با به صدا درآوردن بوق و چراغ راهنمای خودروهای خود در شادمانی این جشن پیروزی شیرین مشارکت کنند.

حجم ترافیک در این مسیرها سبب مختل شدن تردد خودروها شد و البته ماموران راهنمایی و رانندگی همدان و نیروی انتظامی سعی در هموارسازی تردد خودروها داشتند.

برخی از والیبال دوستان اقدام به صدا درآوردن شیپورهای مخصوص ورزشگاه ها کردند و حجم ترافیک سبب شد تا ساعاتی از بامداد شنبه ترافیک در این مسیرها قفل شود.

بازار فروش تنقلات به ویژه بلال، پفک، تخمه، بستنی و انواع خوراکی در بین خودروها داغ بود.

مردم والیبال دوست همدان در این جشن و شادمانی شعارهایی نظیر 'ایرانی با غیرت همینه همینه' ، 'ایران، ایران، ایران- شکسته شد لهستان' و صلوات بر محمد و آل محمد را سردادند.

حجم ترافیک سبب شد تا عوامل انتظامی به استقرار خودروهای راهنمایی و رانندگی و موتورسواران پلیس در مسیر اقدام کنند.

نکته جالب توجه عدم دخالت پلیس در شادمانی و پایکوبی مردم بود اما به لحاظ قانونی و ایمنی ، اجازه سوارشدن سرنشینان بر پنجره خودروها داده نشد.

تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال لهستان قهرمان سال 2014 جهان را شکست داد تا سومین پیروزی خانگی خود را با 12 هزار تماشاگر جشن بگیرد.

مردم استان همدان یکشنبه شب هفته گذشته نیز پس از برد دوم و کسب شش امتیاز تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا با به دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی و به صدا درآوردن بوق خودروهای خود در خیابان ها به شادی پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز