حسینی در شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه ۲:

هدف از سازماندهی ،بهسازی و مرتبط سازی نیروهاست

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۸:۲۹
کد خبر: ۲۹۶۳۱۹
سید هادی حسینی در سیزدهمین جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه 2 بندر عباس افزود: ساماندهی دقیق نیروی انسانی یعنی استفاده بهینه از نیروهای موجود و قرار دادن بهترین ها در جای خود می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلسه شورای معاونین با حضور مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضاء با محوریت پروژه مهر برگزار شد.

سیدهادی حسینی ضمن آرزوی قبول طاعات همکاران در این ماه عظیم گفت:بهترین فرصت در این ماه برای همه ما فراهم شده است که از فیوضات ایام رمضان نهایت بهره را ببریم .

وی برنامه های اصلی پیش رو در پروژه مهر را در دو بخش ساماندهی دقیق نیروی انسانی یعنی استفاده بهینه از نیروهای موجود و قرار دادن بهترین ها در جای خود و سازماندهی نیروهای مازاد در مقاطع و رشته های مورد نیاز و همچنین برنامه محوری و داشتن برنامه در تمامی زمینه ها عنوان نمود .

وی از کمیته ساماندهی بدلیل رعایت موارد فوق و ساماندهی نیروی انسانی بدون کمترین نارضایتی تقدیر وتشکر نمود. ریاست آموزش و پرورش ناحیه 2 در ادامه به تشریح و چگونگی تنظیم برنامه عملیاتی مدیران مدارس پرداخت . حسینی اظهار داشت همه مدیران باید برنامه سالانه مدون وقابل اجراء داشته باشند ، برنامه ها با رویکرد آموزشی ، فرهنگی، ودینی باید باشد.

حسینی همچنین اهمیت جایگاه هر درس را از نقاط مهم دیگر در بحث ساماندهی نیروی انسانی دانست . در ادامه جلسه معاونین گزارشی از روند اجرایی ساماندهی نیروی انسانی ارائه نمودند و اعضاء به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز