روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد:

مسئولان ورزشی از هرگونه اظهارات غیر رسمی پرهیز کنند

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۶:۵۱
کد خبر: ۲۹۶۳۹۶
مسئولان ورزشی از هرگونه اظهارات غیر رسمی پرهیز کنند
ساماندهی، کنترل، نظارت و پشتیبانی از تیم های فوتبال از شرح وظایف اولیه هیات فوتبال استان است و اداره کل ورزش وجوانان گیلان بخش نظارتی و حمایتی را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان درخصوص اظهارات اخیر رئیس هیات فوتبال گیلان مبنی بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هر چه زودتر شرایط خریداری را احراز کند تا داماش سامان یابد، گفت: ساماندهی، کنترل، نظارت و پشتیبانی از تیم های فوتبال شرح وظایف اولیه هیات فوتبال استان است و اداره کل ورزش و جوانان بخش نظارتی و حمایتی را بر عهده خواهد داشت.

این روابط عمومی درادامه اعلام کرد : با توجه به سوابق اظهارات غیررسمی افراد مختلف در خصوص حل بحران داماش ،مسئولان ورزشی بهتر است از هرگونه اظهارات غیر رسمی پرهیز کنند وبا وجود گذرزمان با چنین مصاحبه هایی به اتلاف وقت نپردازند .

چنانچه مانند باشگاه سپیدرود رشت با ورود اداره کل ورزش وجوانان گیلان موضوع انتقال باشگاه انجام پذیرفت و رعایت حق تقدم و حقوق مردم و هواداران د راولویت اصلی قرار گرفت .

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه این اداره کل کماکان بر پنچ شرط خود برای سامان دادن به وضعیت داماش اصرار دارد، اعلام کرد: تا کنون این اداره کل سندی رسمی از سوی نماینده سهامداران باشگاه مبنی بر نماینده بودن خود و سند معرفی هیات فوتبال به عنوان نمانیده رسمی و تام الاختیار باشگاه دریافت نکرده تا تصمیمات جدی و فوری خود در خصوص معرفی مالک جدید را ارائه دهد.

قطعاً مسئولین شهری شهرستان رشت همچون مسئولین شهر بندر انزلی توانایی اداره این تیم بومی و مردمی را خواهند داشت و به دنبال سوء استفاده از احساسات و عواطف مخاطبان خود نیستند.

نماینده سهامداران باشگاه داماش هفته گذشته در واکنش به پنج شرط اداره کل ورزش وجوانان گیلان برای سامان دادن به وضعیت داماش اعلام کرده بود که تا پایان هفته تیم را واگذار می کند اما اول هفته جاری تغییر موضع داد و شرط فروش تیم با مبلغ 3 میلیارد تومان یا اجاره به شرط تملیک را برای خریداران مطرح کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز