سایه ۶ اسفند روی تنها تیم لیگ برتری فوتبال شمال ایران

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۵:۳۱
کد خبر: ۲۹۶۴۰۸
سایه ۶ اسفند روی تنها تیم لیگ برتری فوتبال شمال ایران
تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی چند روزیست که بدون حضور بازیکنان اصلی و سرمربی و در بلاتکلیفی مالکیت باشگاه در حال برگزاریست .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ زمان به سرعت به ضرر ملوان در حال گذر است و بلاتکلیفی در تیم ملوان، هواداران تنها تیم لیگ برتری فوتبال شمال ایران را دچار سرگیجه واسترس کرده است.

درحالی که اکثر تیم های لیگ برتری تمرینات پیش فصل و نقل و انتقالات را آغاز کرده اند، قوی سپید انزلی پس از بحران فصل گذشته و بقا در لیگ برتر به عنوان آخرین تیم باقی مانده، همچنان با بحران دست و پنجه نرم می کند.

ملوان بندرانزلی پس از انصراف سیروس محجوب از مالکیت 70 درصدی سهام باشگاه، دچار مشکل مالکیتی و مدیریتی است و تمریناتش را از 31خرداد بدون حضور بازیکنان اصلی و سرمربی آغاز کرده است.

با وجود اینکه از 12 خرداد فصل نقل و انتقالات آغاز شده، ملوان هنوز نتوانسته وارد این بازار بشود و حتی با بازیکنان خودش هم تمدید کند.

از باشگاه هم خبر می رسد چند بازیکن تأثیر گذار فصل گذشته همچون محسن یوسفی، فرزاد حاتمی و پژمان نوری مذاکراتی با تیم های متمول لیگ آغاز کرده اند.

این در حالی است که ملوان و تراکتورسازی تنها تیم های لیگ برتری هستند که می توانند از امتیاز بازیکن سرباز استفاده کنند اما فعلا به دلیل نابسامانی های موجود در ملوان، همه این بازیکنان سرباز از تراکتور سر در می آورند.

واگذاری این سهام که قرار بود از سیروس محجوب به مسئولان شهر انزلی انتقال پیدا کند نیز، هنوز نهایی نشده و مسولین غیربومی باشگاه هم  دو هفته ای است که برای معرفی مالک جدید باشگاه قول امروز و فردا را می دهند.

به گفته الماسی، رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان، دو متقاضی برای خرید سهام ملوان اعلام آمادگی کرده اند که تا فردا یکی از آنها بررسی و معرفی می شوند  اما هم اکنون این تیم مالک، مدیرعامل و سرمربی ندارد، ستاره های تیم در حال جدایی هستند، بازیکنان سرباز به این تیم نمی آیند، زمان نقل و انتقالات روبه پایان است، تمرینات رسما آغاز نشده و این یعنی بحران در ملوان!

جالب اینجاست باتوجه به اینکه هنوز مالکی برای این تیم معرفی نشده است، الماسی دراین گفتگوی تلفنی اعلام کرده که به همراه یکی از مالکین،  سرمربی این تیم که یکی ازمربیان خوش نام  وبازیکنان نامدارگذشته است وهمچنین چند بازیکن برای فصل جدید را انتخاب کردیم وفقط منتظر قطعی شدن مالکیت هستیم.

این سوال پیش می آید که اگر مالک را انتخاب کرده اید وبازیکن وسرمربی را با نظر آن مالک بسته اید، پس چرا مالک رسما معرفی نمی شود تا تکلیف تمرینات ، بازیکنان ، سرمربی واز همه مهمتردلشوره مردم وهواداران مشخص شود؟!

البته امروز در خروجی برخی خبرگزاری ها از معرفی داریوش بهشتی، مالک جدید باشگاه ملوان خبر دادند مالکی که از سوی هیات مدیره انتخاب شده اما مالکیت 70 درصد باشگاه هنوز رسما به وی منتقل نشده است.

یکی از هواداران ملوان در گفتگو با خبرنگار ما باندبازی و سیاست بازی را دلیل اصلی بحران در ملوان دانست و گفت: از مسولین سیاسی وغیر بومی می خواهم اگر ملوان را به حال خود رهاکنند مطمئن باشند ملوان راه خود را پیدا می کند.

  با وجود اینکه 30 تیر پایان فصل نقل و انتقالات است و 22 تیر رسماً قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر برگزار می شود،کشتی بدون ناخدا و بدون ملوان این تیم ریشه دار شمال ایران ،در دل اقیانوس طوفانی فوتبال به سوی مقصدی نامعلوم در حرکت است.

حال باید دید کسانی که در ورود هر مالک به ملوان تأثیرگذار هستند و پس از مدتی بزرگترین دشمن آن می شوند چه سناریویی برای ملوان فصل 95-94 در نظر دارند و آیا باز سایه 6 اسفند را در ملوان خواهیم دید یا مالک جدید به دور از نگاه های سیاسی، می تواند تیمی کاملا ورزشی و متخصص را گرد هم آورد؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز