به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران:

دوازدهمین جلسه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهر تهران برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵:۲۱
کد خبر: ۲۹۷۰۹۴
دوازدهمین جلسه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهر تهران برگزار شد
دوازدهمین جلسه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهر تهران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با هدف توانمند سازی حوزه فعالیت روابط عمومی شهر تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا دوازدهمین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهر تهران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با هدف برگزاری مجمع عمومی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی و توانمند سازی حوزه فعالیت روابط عمومی شهر تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ا کثریت اعضاء هیئت رئیسه تشکیل شد بر ضرورت تشکیل دوره های آموزشی، توانمند سازی روابط عمومی ها و ارتقاء سطح اداری و تشکیلاتی روابط عمومی در دستگاههای اجرائی شهر تهران تاکید شد.

 در همین خصوص پیام نظر مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل با بیان این مطلب گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های شهر تهران در حالی دوازدهمین جلسه رسمی خود را به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار کرد که در یک نگاه کلی و طی یکسال گذشته با ایجاد سازوکارهای مختلف توانست هم افزائی مناسبی را در میان روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرائی شهر تهران که به بیش از100 دستگاه می رسد ایجاد نماید. وی برگزاری مجمع عمومی و ارتقاء سطح اداری و تشکیلاتی واحدهای روابط عمومی در دستگاهها را از مهمترین موارد مورد بحث هیئت رئیسه روابط عمومی شهر تهران اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز