با دعوت فرماندار شهرری؛

حضور معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان تهران در ری

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۲:۳۹
کد خبر: ۲۹۷۶۲۴
حضور معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان تهران در ری
بنا به دعوت دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، ترکی معاون استاندار تهران و گرشاسبی مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان، به منظور یافتن راه کار برای تکمیل مجموعه ورزشی خاوران، جلسه ای برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ به دعوت دکتر جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، ترکی معاون استاندار تهران و گرشاسبی مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان، به منظور یافتن راه کار برای تکمیل مجموعه ورزشی خاوران، جلسه ای با حضور مسئولین بخش تشکیل دادند.

در این جلسه مقرر گردید با توجه به تخصیص بودجه یک میلیارد تومانی توسط فرماندار، استانداری و اداره کل نیز بخشی از هزینه ها را بر عهده بگیرد. 

همچنین در این جلسه گرشاسبی با اشاره به جلسه هفته آینده در خصوص ابدال کامل مجموعه و برآورد هزینه گفت: با مرحله بندی پروژه با هماهنگی لازم تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن، البته با همکاری های استانداری و فرمانداری و شهرداری منطقه 25، مردم شهید پرور در بخش خاوران را با راه اندازی این مجموعه شاد کنیم.

در ضمن گرشاسبی در بازدید 9 ساعته خود از شهرری از مجموعه ورزشی صدری سیزده آبان نیز دیدن کرد و دستور داد راه های بازسازی اساسی مجموعه در دستور کار قرار گیرد.

garsh rey2

وی در ضمن از پایگاه قهرمانی کشتی سیزده آبان بازدید به عمل آورد و در جمع قهرمانان این پایگاه گفت: این پایگاه مربی دلسوز و صاحب نامی دارد که همچون علیرضا دبیر را تقدیم جامعه ورزشی کرده است. الگوی ورزش شما و ما دکتر دبیر است و چون دکتر در سه جبهه ورزش و تحصیل و اخلاق موفق بوده، شما باید با انضباط و تلاش زیر نظر مربی قهرمان آقای خیرالله زاده راه این قهرمان نمونه را ادامه داده و قطعاً شما موفق خواهید بود.

garsh rey3

در ضمن گرشاسبی بعد از بازدید در جلسه ای با فرماندار شهر شهرری و آزاد رئیس اداره درخصوص توسعه ورزش شهرستان گفتگو کرد.در ضمن آزاد رئیس ورزش و جوانان شهرستان نیز از فرماندار و مدیرکل به خاطر برگزاری این جلسه صمیمی تشکر نمود و گفت: قطعاً ورزش استان تهران وشهرری در دوره مدیریت گرشاسبی دچار تحول عمیق در ورزش قهرمانی و همگانی خواهد شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز