فرماندار قائمشهر:

شرکت های تعاونی روستایی باید هر چه سریع تر شکل گیرد

۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۹:۵۷
کد خبر: ۲۹۷۶۹۸
شرکت های تعاونی روستایی باید هر چه سریع تر شکل گیرد
فرماندار قائمشهر گفت: روستائیان باید با هم متحد شوند تا با تشکیل شرکت تعاونی از تسهیلات کسب و کار در روستاها بهره مند شوند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مهدی محمدی ظهر امروز در نشست دهیاری ها با فرماندار و بخشدار با تاکید بر اینکه شرکت های تعاونی روستایی باید هر چه سریع تر شکل بگیرد، افزود: برای تشکیل این شرکت ها باید اقدامات لازم با جدیت  پیگیری شود.

وی تاکید کرد: از سیاست دولت تدبیر و امیدجلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرهاست البته این امر به وقوع نمی پیوندد مگر با همت دهیاران در روستاها.

فرماندار قائمشهر مشکل مالی را از مهمترین مهاجرت روستائیان به شهرها دانست و گفت: مهاجرت روستائیان به شهرها به دلیل درآمد ناکافی و نبود شغل می توان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه قائمشهر جزو شهرستان هایی است که در آن استعداد نهفته است، افزود: شهرستان قائمشهر از لحاظ درآمدی و سطح سواد رتبه قابل قبولی را دارد بنابراین می توانیم با استفاده از ظرفیت ها مشکلات را برطرف کنیم.

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: روستائیان باید با هم متحد شوند، تا با تشکیل شرکت های تعاونی از تسهیلات کسب و کار در روستاها بهره مند شوند.

در ادامه این جلسه حجت الله مولایی، بخشدار مرکزی قائمشهر، با تاکید بر اینکه با مدیریت در بخش شالیزاری موفق شدیم جلوی خشکسالی را بگیریم، افزود: با همت و کمک فرماندار قائمشهر، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب موفق شدیم جلوی بحران آب را بگیریم.

مولایی به نصب سرعت گیر در روستاها بدون اخذ مجوز اشاره کرد و گفت: تعدادی از دهیاران در روستاها بدون اخذ مجوز سرعت گیر احداث می کنند  که در صورت بروز حادثه تمامی مسئولیت ها بر گردن دهیاران بخش است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمام دعوت نامه ها به صورت  پیامک اطلاع رسانی می شود، تاکید کرد: دهیاران هر چه سریع تر مشکل خط خود را حل کنند چراکه با ارسال دعوت نامه باید در جلسات شرکت کنید تا با نقطه نظرات یکدیگر پاره ای از مشکلات روستاها را حل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز