طرح هجرت سازندگی در ۱۳ مدرسه بندرلنگه برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۸:۰۵
کد خبر: ۲۹۷۷۷۲
طرح هجرت سازندگی در ۱۳ مدرسه بندرلنگه برگزار می شود
مسئول بسیج سازندگی بندرلنگه با بیان اینکه در قالب طرح هجرت 13 مدرسه از همه مقاطع در سطح این شهرستان مورد نوسازی قرار خواهند گرفت گفت: حدود 120 دانش آموز بسیجی و جهادی برای اجرای این عملیات اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالزهرا لنگه مسئول بسیج سازندگی بندرلنگه  با اشاره به برگزاری طرح هجرت سازندگی در سطح بندرلنگه اظهار کرد: طی این طرح دانش اموزان بسیجی در فصل تابستانی به نوسازی مدارس خود خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه طرح هجرت با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه برگزار می شود تصریح کرد: طرح هجرت در شهرستان بندرلنگه بعد از ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

لنگه با بیان اینکه طرح هجرت در مدارس روستاهای حومه بندرلنگه برگزار خواهد شد گفت: دانش آموزان بسیحی در این طرح با لوله کشی و رنگ آمیزی میز، صندلی، در و دیوار به نوسازی مدارس خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه دانش اموزان حاضر در طرح هجرت سازندگی از مقطع دبیرستان هستند تصریح کرد: این طرح در مدارس دخترانه و پسرانه توسط دانش آموزان دختر و پسر انجام خواهد گرفت.

مسئول بسیج سازندگی بندرلنگه با بیان اینکه طرح هجرت سازندگی سال گذشته در دبیرستان امیرکبیر بندرکنگ اجرایی شد گفت: بخشی از مدارس حومه بندرلنگه نیز در سال گذشته مورد عملیات نوسازی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری، در قالب طرح هجرت 13 مدرسه از همه مقاطع در سطح شهرستان بندرلنگه مورد نوسازی قرار خواهند گرفت گفت: حدود 120 دانش آموز بسیجی و جهادی برای اجرای این عملیات اعلام آمادگی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز