فرماندار محمودآباد:

اداره برق بدون هماهنگی فرماندار برق واحدهای تولیدی را قطع نکند

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۱:۲۹
کد خبر: ۲۹۷۹۴۶
اداره برق بدون هماهنگی فرماندار برق واحدهای تولیدی را قطع نکند
فرماندار محمودآباد در جلسه کمیته رفع موانع تولید این شهرستان تاکید کرد: صنایع موتور مولد اقتصاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ دومین جلسه کمیته رفع موانع تولید شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز با حضور سیف الله فرزانه، فرماندار محمودآباد و موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران و سالار، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب مازندران، در محل شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد.

 فرماندار محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: صنایع موتور مولد اقتصاد جامعه هستند و رفع مشکلات و موانع آنان پویایی و تقویت اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: این جلسه با محور تامین زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار می گردد و توجه به مشکلات برق رسانی شهرک دستور کار اصلی این جلسه برق شهرک می باشد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به مشکلات برق شهرک صنعتی شهدای محمودآباد گفت: کمبود و افت فشار برق مانع از حضور صنایع مادر و واحدهای تولیدی با ظرفیت بالا در این شهرک شده است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و با توجه به اهمیت حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی گفت: اداره برق شهرستان نسبت به تامین برق روشنایی شهرک و عدم دریافت هزینه برق مصرفی اقدام نموده و همچنین از قطع برق واحدهای تولیدی بدون دستور فرماندار خودداری نمایند.

فرماندار محمودآباد در این جلسه با اشاره به ضرورت احداث پست برق 20/63 کیلوولت شهرک صنعتی شهدای محمودآباد گفت: گسترش فعالیت و ظرفیت اکثر واحدهای تولیدی به خاطر افت فشار برق دچار مشکل شده و باید برای تقویت شبکه و رفع موانع تولیدی این شهرک عملیات عمرانی احداث این پست برق با شتاب پیگیری شود.

وی در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران گفت: با مساعدت مهندس موسوی 20 هزار متر زمین برای حل مشکل زباله و پسماند شهرستان و همچنین 5 هزار متر زمین برای احداث مرکز فنی و حرفه ای در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد واگذار شده است.

در ادامه این مراسم موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، ضمن قدردانی اهتمام فرماندار محمودآباد در برگزاری جلسات رفع موانع تولید گفت: برطرف نمودن موانع تولید و تسهیل در صنعت یکی از اصلی ترین امور پشتوانه سازی برای سرمایه گذاران و صنعتگران است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران گفت: توسعه همه جانبه و روز افزون این شهرک را نیازمند احداث پست برق 20/63 در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد عنوان کرد وگفت: تحقق این مهم نیازمند پیگیری استانی است و همکاران من مقدمات آن را هرچه سریع تر فراهم خواهند نمود.

موسوی در این جلسه  از احداث نیروگاه های CHB  در این شهرک خبر داد و گفت: استان تجربه خوبی در زمینه نیروگاه های مقیاس کوچک دارد و با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای شهرک صنعتی شهدای محمودآباد جهت تأمین و تقویت برق یک نیروگاه سی اچ بی نیز در این شهرک احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران گفت: زمین هایی که سابقا به سرمایه گذارن جهت احداث واحد صنعتی از سوی این شرکت واگذار شده بود اگر تاکنون نسبت به عملیات ساخت واحد صنعتی اقدام ننمودند پس گرفته شده و به سرمایه گذاران واجد شرایط بطور رایگان اهدا خواهد شد.

وی در مورد احداث خط جدید انتقال برق پایدار شهرک صنعتی به طول ده کیلومتر گفت: با استفاده از منابع استانی و شرکت شهرکهای صنعتی و همچنین مشارکت شرکت توزیع برق پیگیری و مقدمات آن انجام خواهد پذیرفت.

موسوی ادامه داد: با توجه به اهمیت شهرک صنعتی شهدای محمودآباد که یکی از برترین شهرک های صنعتی استان است پروژه تصفیه خانه این شهرک با ظرفیت 1750مترمکعب به قید فوریت و بااعتباری بالغ بر 5میلیارد تومان در حال پیگیری و ساخت است و همزمان آسفالت معابر و احداث ساختمان اداری این شهرک نیز ادامه دارد و تا پایان امسال مشکلات این شهرکت به یاری خدا برطرف خواهد شد.

مصطفی سالار، مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای غرب استان، نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد از شهرک های موفق استان به شمار می رود و  شرکت توزیع برق غرب استان جهت رفع موانع تولید در بخش تقویت ولتاژ، روشنایی معابر و مشاوره راه اندازی سی اچ بی در این شهرک اهتمام ویژه ای دارد.

مصطفی سالار ادامه داد: خرسندیم که با حضور مهندس فرزانه، فرماندار ساعی و پرتلاش محمودآباد، پیگیری ها و تعاملات بسیار خوبی صورت گرفته و جلساتی که در این شهرستان جهت توسعه، پیشرفت و تقویت شبکه برق و غیره برگزار شده نتایج مطلوبی داشته است و قطعا در مورد تامین هزینه ها و دریافت برق بها با نظر فرماندار شهرستان محمودآباد تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب استان مازندران افزود: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد نسبت به دیگر شهرک های استان در اولویت کاری قرار دارد و بزودی مشکلات این شهرک مرتفع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز