دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

راهپیمایی روز قدس در ۵۵ نقطه استان همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۷:۱۰
کد خبر: ۲۹۷۹۹۵
راهپیمایی روز قدس در ۵۵ نقطه استان همدان برگزار می‌شود
محمدجواد بیات گفت: راهپیمایی بزرگ روز قدس در همدان همزمان با ۵۵ نقطه در استان با حضور تمام اقشار مردم در ۱۹ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان ساعت 11 و نیم روز سوم مردادماه امسال با تجمع عموم مردم در میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز می‌شود.

بیات بیان کرد: بعد از تجمع اقشار مردم در میدان امام به سمت خیابان شریعتی، 4 راه شریعتی و در نهایت حسینیه امام حرکت می‌کنیم و و برگزاری نماز جمعه در محل حسینیه امام همدان پایان بخش این برنامه است.

وی افزود: سخنران پیش از خطبه در این مراسم ابراهیم کارخانه‌ای، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی است.

بیات اظهار داشت: روز قدس به عنوان یادگار امام خمینی (ره) دارای اهمیت بسیاری در نظام اسلامی است که هر ساله راهیپمایی در سراسر کشور و جهان برگزار می‎شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: این راهپیمایی در 55 نقطه از استان همدان و 8 نقطه از شهر همدان برپا می‌شود.

بیات گفت: مردم همیشه در صحنه استان همدان همانند سال های گذشته بار دیگر در روز جمعه 23 ماه مبارک رمضان مصادف با 19 تیر ماه با حضور پرشور خود در راه پیمایی یوم الله روز جهانی قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و پیروی از مقام والای ولایت حمایت خود را از مردم بی پناه فلسطین اعلام می‌کنند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز از تمام قشرهای مردم دعوت شده تا با حضور همه جانبه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و تنفر خود را از رژیم ناخلف صهیونیستی اعلام کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور از ساعت11:30دقیقه صبح از میدان امام خمینی (ره) همدان به سمت حسینیه امام خمینی (ره) این شهر آغاز می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز