استاندار آذربایجان غربی در برنامه گفتگوی ویژه خبری:

دعوت از مردم آذربایجان غربی برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۹۸۰۳۸
دعوت از مردم آذربایجان غربی برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس
استاندار آذربایجان غربی از مردم شریف آذربایجان غربی برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهندس سعادت عصر سه شنبه با شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، ضمن دعوت از مردم شریف استان آذربایجان غربی برای حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس، اهمیت این روز و ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تشریح کرد.

وی در این رابطه اظهار کرد: امام خمینی (ره) پیش از انقلاب نیز بارها بر ضرورت مبارزه با صهیونیسم بین الملل تاکید داشتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز روز قدس را بصورت جهانی اعلام نمودند و تمام مسلمانان و آزادگان عالم را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکومیت اعمال و جنایات غیرانسانی صهیونیست ها در فلسطین و غزه دعوت نمودند.

سعادت اضافه کرد: در همین راستا همه مسلمانان و آزادگان عالم به این دعوت حضرت امام لبیک گفته و همه ساله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، لرزه بر اندام صهیونیست ها و حامیان آنان می اندازند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه افزود: از زمانی که استکبار جهانی با حمایت های خود دست به تاسیس رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین فلسطین زد، همواره در تلاش بوده که به هر طریق ممکن و توسل به هر ظلم و جور، اقتدار و امنیت این رژیم غاصب را تامین کند.

وی ادامه داد: ملت های مسلمان و آزاده دنیا نیز بر اساس اعتقادات و روحیه ظلم ستیزی، همواره جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونسیتی را محکوم نموده اند و امسال نیز با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد محکومیت ظالمان و حمایت از مظلومان فلسطین و غزه را در سراسر عالم سر خواهند داد.

استاندار آذربایجان غربی به توطئه ها و راهبردهای حامیان صهیونیسم بین الملل در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار در جهت ایجاد حاشیه امن برای صهیونسیم بین الملل، برخی کشورها و دولتهای منطقه را نیز تحت فشار قرار داده اند و برای کشورهایی که در برابر آنان می ایستند، مسائل و مشکلات مختلفی را بوجود می آورند.

سعادت خاطرنشان کرد: استکبار برای امنیت اسراییل اهمیت بسزایی قائل است چرا که شاهد هستیم سرکرده قدرتهای استکبار جهانی خودشان از همین صهیونیست ها هستند و برای تضمین امنیت اسرائیل از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

وی، پدید آوردن گروهک تروریستی تکفیری داعش را نیز در راستای توطئه های استکبار جهانی برای تامین امنیت صهیونیسم بین الملل دانست و گفت: بدون تردید، داعش که با توسل به یک اسلام خودساخته و جعلی، پدید آمده، محصول همین استکبار جهانی و صهیونیست هاست و بزرگترین هدف از بوجود آوردن آن نیز این بوده که با به راه انداختن جنگ مذهب علیه مذهب در منطقه، جنایات صهیونیست ها در فلسطین و غزه را پشت آن پنهان کنند و به جبهه مقاومت اسلامی ضربه بزنند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به نقش انقلاب اسلامی در مبارزه با صهیونیسم بین الملل اشاره کرد و افزود:  با پیروزی انقلاب اسلامی، نظم و امنیت اسرائیل در منطقه به خطر افتاد و صهیونیسم بین الملل دچار تلاطم شد و از طرفی دیگر جمهوری اسلامی با رهبری جبهه مقاومت اسلامی و تقویت ان، توانسته نقش بسزایی را در مقابله با جنایات صهیونیست ها در منطقه ایفا کند.

سعادت، اهمیت حضور در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: شرایطی که استکبار جهانی، با پدید آوردن داعش، استراتژی مذهب علیه مذهب را در منطقه بکار گرفته شرایط جدیدی است، و این شرایط می طلبد که مسلمانان عالم با تکیه بر اصل دشمن شناسی، هوشیارانه در صحنه حضور یابند و این توطئه ها را خنثی کنند چرا که ما امروز شاهد هستیم که داعش همان صهیونسیم است و جنایات آن مشابه همان جنایات صهیونیست ها در فلسطین و غزه است.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس با کمک برخی کشورهای منطقه، شرایطی را پدید آوردند که جبهه اولی از خود مسلمانان را در برابر مسلمانان قرار دهند و صهیونیسم را برای دستیابی به حاشیه امن بیشتر، به جبهه دوم برانند در حالیکه همین جبهه اول یعنی داعش محصول مستقیم صهیونیسم است؛ لذا ضرورت دارد که مسلمانان با هوشیاری این توطئه ها را خنثی کنند و بدانند که این توطئه ها جنگ مذهب علیه مذهب نیست بلکه جنگ تامین امنیت صهیونسیم بین الملل است.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به پیام حضور ملت ها و مسلمانان در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: پیام حضور در روز جهانی قدس این است که مسلمانان بویژه مردم ایران اسلامی، به هیچ وجه در برابر زورگویی های استکبار جهانی و جنایات صهیونیست ها، ساکت نمی نشینند و تسلیم نمی شوند و بی تردید امسال نیز این حضور دشمن شکن را در راهپیمایی روز قدس به نمایش خواهند گذاشت.

سعادت ادامه داد: حضور گسترده مردم و مسلمانان در روز قدس، یک نوع عقب نشینی برای صهیونیست هاست و این پیام، پیام اقتدار و همبستگی مقاومت اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی و پیام حمایت از مظلومان و مسلمانان در برابر جنایات صهیونیسم بین الملل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز