همزمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت

دلجویی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امدا

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۰۷:۰۵:۳۶
کد خبر: ۲۹۸۱۷۸
دلجویی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امدا

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور در منزل مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از آنان تفقد و دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مهندس تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه مدیرکل کمیته امداد استان همدان و جمعی از معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور در منزل خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از آنان تفقد و دلجویی کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار که همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شد، اظهار داشت: همواره در قرآن کریم و فرمایشات ائمه معصومین(ع) بر دلجویی و دستگیری از محرومان و نیازمندان تأکید و سفارش شده است.

حاجی‌ رضا تیموری با بیان اینکه ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت بزرگمرد اسلام حضرت علی(ع) در ماه مبارک رمضان است، افزود: این امامان بزرگوار بهترین الگوی برای کمک به نیازمندان هستند چراکه امام حسن(ع) تمام دارایی خود را دو بار به نیازمندان بخشیدند و امام علی(ع) نیز همواره در دستگیری از محرومان اسوه بودند.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌ الجنه تصریح کرد: فراهم کردن بستری برای دیدار و گفتگو با خانواده‌های نیازمند و لمس مشکلات آنان توسط مسئولان اقدام بسیار خوب و پسندیده‌ای است که کارکنان خدوم و زحمتکش کمیته امداد امام خمینی(ره) این زمینه را ایجاد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر احیای ارزش‌های دینی در جامعه گفت: تکریم نیازمندان و محرومان همواره باید مدنظر مسئولان و مردم باشد.

گفتنی است؛ در این دیدار از چهار خانواده مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تفقد و دلجویی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز