سینمای ستاره شهر به ستاره جنوب انتقال یافت

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۹۹۳۱۹
سینمای ستاره شهر به ستاره جنوب انتقال یافت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سینما ستاره شهر بندرعباس جهت رفاه حال شهروندان به سینما ستاره جنوب منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر گفت: سینما ستاره شهر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و در مجتمع تجاری ساخته شده است و به دلیل مشکلاتی از جمله نداشتن پارکینگ مناسب و مشکل رفت و آمد شهروندان و کیفیت بهتر سالن سینما ستاره جنوب و … به مکان جدید منتقل شد.

وی افزود: در زمان انتقال این سینما حتی یک روز هم سینماهای استان تعطیل نگردید زیرا کلیه مراحل انتقال در ایام قدر و تعطیلاتی سراسری سینماهای ایران صورت گرفت و از پنجشنبه گذشته نیز فیلم “در دنیای تو ساعت چند است” در سینمای جدید پذیرای علاقه مندان بود.

دوریش نژاد اظهار داشت: سینما ستاره شهر نیز جزئی از حافظه تاریخی و فرهنگی استان هرمزگان می باشد و در مکان سینما شهرزاد قدیم ساخته شده است و پس از رفع مشکلات نمایش فیلم در این سینما آغاز خواهد شد.

وی در مورد اکران فیلم رستاخیز در هرمزگان گفت: مکاتبات لازم با معاونت سینمایی جهت افزایش مکان های اکران صورت گرفته است که لازمه آن نصب دستگاه‌های دیجیتال پخش فیلم در سینما می‌باشد که با انجام آن هرمزگان نیز به اکران همزمان این اثر خواهد پیوست.

گفتنی است: فیلم “گینس” به کارگردانی محسن تنابنده و بازیگری رضا عطاران که دارای موضوع طنز و مفرح می باشد بعنوان فیلم ویژه در ایام عید فطر برای شهروندان هرمزگانی در سینما ستاره جنوب اکران خواهد شد.

بر اساس این گزارش سینما ستاره جنوب در مجتمع تجاری ستاره جنوب قرار دارد که در بلوار ساحلی بندرعباس واقع شده و جز مدرن ترین سینماهای کشور می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز