کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر جاسک تشکیل جلسه داد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۹:۵۵
کد خبر: ۲۹۹۳۳۱
کمیته تبلیغ و توجیه به منظور برنامه ریزی و ایجاد آمادگی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی نشستی را با حضور اعضای خود برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این نشست که به منظور برنامه ریزی و ایجاد آمادگی در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

مسئول کمیته تبلیغ و توجیه به تشریح وظایف و معرفی اعضای این کمیته پرداخت و ضمن تاکید بر همکاری با سایر کمیته های ستاد پروژه مهر از اعضا خواست در اطلاع رسانی مطلوب و به موقع و ارائه طرح ها و برنامه های خلاقانه در این خصوص اهتمام ورزند.

در ادامه این جلسه شهقلی زاده با تاکید بر مستند سازی کلیه فعالیت ها و اقدامات در قالب عکس و فیلم به تشریح اقدامات و برنامه های کمیته تبلیغ و توجیه پرداخت .

وی اطلاع رسانی مطلوب از فعالیت های انجام شده در فضای مجازی ، رسانه ها و جراید محلی و استانی را وظیفه مهم این کمیته دانست.

شهقلی زاده افزود آگاه سازی و روشن نمودن افکار عمومی و برنامه ریزی و سیاست گزاری مطلوب جهت آغاز بی دغدغه سال تحصیلی برای دانش آموزان و معلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اعضای کمیته باید در انجام این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندند.

گفتنی است اطلاع رسانی و ارسال پیامک های مناسبتی از طریق سامانه پیامکی بر روی تلفن مسئولین و فرهنگیان، تهیه خبر از اقدامات انجام گرفته در قالب پروژه مهر و ارسال به موقع اخبار به رسانه ها و جراید محلی و استانی و انجام تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی مطلوب از فعالیت ها بر فضای مجازی از مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز