آتش بی احتیاطی جهیزیه عروس را خاکستر کرد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۵:۰۶
کد خبر: ۲۹۹۴۹۴
آتش بی احتیاطی جهیزیه عروس را خاکستر کرد
افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد ، از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی 2 طبقه واقع در بلوار امامت مشهد و محبوسی ساکنین ساختمان در میان دود و آتش خبر داد .
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ در پی تماس مردمی با سامانه (125) بامداد امروز دوشنبه بیست و دوم تیرماه مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی دو طبقه واقع در بلوار امامت، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 43، 23 و 5 به همراه تجهیزات اطفایی و یک دستگاه خودرو نردبان به محل حادثه اعزام کرد .
حسین صالح نظرآباد در خصوص جزئیات وقوع این حادثه گفت: گروه نجات و اطفاء حریق اعزامی، پس از رسیدن به محل حادثه دریافتند کانون اصلی حریق طبقه همکف این ساختمان مسکونی 2 طبقه است و شدت آن به حدی بود که شعله های سرکش آتش به سرعت در حال زبانه کشیدن به طبقات فوقانی بود .
صالح نظرآباد با اشاره به اینکه ساکنین طبقه همکف در زمان وقوع آتش سوزی در منزل نبودند ، ادامه داد : با توجه به حرارت و دودی که تمام طبقات را فرا گرفته بود ، ساکنان طبقات فوقانی نیز امکان خارج شدن از ساختمان را نداشتند و در میان دود و حرارت محبوس شده بودند .
وی نیز در خصوص چگونگی مهار حریق و امداد رسانی نیروهای اتش نشانی عنوان کرد : گروه های اعزامی به محل حادثه بی درنگ به 2 گروه تقسیم شده و یک گروه نسبت به اطفاء حریق و گروه دوم نیز به انتقال محبوسین به بیرون از ساختمان و همچنین عملیات تهویه دود از محیط اقدام نمودند .
این مسوول ایمنی خاطرنشان کرد : نیروهای اعزامی 6 تن از ساکنین ساختمان که در طبقات بالاتر گرفتار شده بودند را پس از تهویه دود و ایمن نمودن محل با استفاده از دستگاه های تنفسی از طریق سرویس پله ها به بیرون از ساختمان منتقل کردند .
 
افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد ، با بیان اینکه این اتش سوزی به علت نبودن مالک در محل ، در شرایط توسعه به آتش نشانی اطلاع داده شده است ، گفت : در زمان رسیدن نیروهای اتش نشانی به محل متاسفانه شعله های سرکش کل منزل را فرا گرفته بود .
وی نیز بر اساس گفته های مالک منزل مسکونی که دقایقی پس از وقوع آتش سوزی رسیده بود ، اظهار کرد : متاسفانه جهیزیه ای که در این منزل انبار شده بود نیز در آتش سوخت .
صالح نظر آباد تصریح کرد : با اقدام به موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان، حریق در دقایق اولیه مهار و از سرایت آن به طبقات فوقانی جلوگیری شد و این حادثه خوشبختانه خسارات جانی به دنبال نداشت .
وی در خاتمه سخنانش علت دقیق وقوع این آتش سوزی را نیز در دست بررسی عنوان کرد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز