کلنگ احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان در محمودآباد به زمین زده شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۹۹۵۳۴
کلنگ احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان در محمودآباد به زمین زده شد
کلنگ احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان محمودآباد با حضور مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ پیش از ظهر امروز و طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدداوود موسوی، امام جمعه محمودآباد و سیف الله فرزانه، فرماندار این شهرستان و رئیس دادگستری و دادستان و جمع کثیری از مدیران ادارات و سازمان های شهرستان محمودآباد کلنگ احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان به زمین زده شد.

در این مراسم اصغر کثیری، رئیس انجمن حمایت از زندانیان محمودآباد، طی سخنانی ضمن قدردانی از اهتمام خیرین محمودآباد گفت: به منظور احداث ساختمان این انجمن خیرین فهیم شهرستان در ماه مبارک رمضان مبلغ ده میلیارد ریال مساعدت نمودند.

ایشان ضمن قدردانی از تلاش های امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب محمودآباد و همین طور رئیس اداره زندان شهرستان آمل گفت: تمام اهتمام این انجمن بر آن است که خنده را بر زبان خانواده های نیازمند بنشاند و این در سایه مشارکت و حمایت خیرین بزرگوار تحقق می یابد.

وی افزود: زمین این انجمن از سوی شهرداری و شواری اسلامی شهر محمودآباد مساعدت شده و ساختمان این انجمن در زمینی به مساحت 201 متر در سه طبقه با زیر بنای 174 متر و با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان از مرداد ماه سال جاری عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

در بخش دیگر این مراسم سیف الله فرزانه، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین فهیم محمودآبادی گفت: کمک به خانواده های زندانیان غیر عمد کمک به حیات اجتماعی جامعه است و باید برای حفظ و تداوم بقای اجتماعی خانواده ها همه بسیج شوند تا هیچ انسانی در پشت حصار زندان نماند.

فرماندار محمودآباد همچنین با اشاره به ظرفیت های خیرین شهرستان گفت: احداث مسجد، احداث مدرسه و کمک به نیازمندان امروزه با مشارکت خیرین شریف در محمودآباد به سنت تبدیل شده است.

نماینده عالی دولت با اشاره به برگزاری 5 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در شهرستان محمودآباد گفت: خیرین محمودآبادی در ماه مبارک رمضان در تمامی حوزه ها مبلغ 20 میلیارد ریال کمک کردند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدداوود موسوی، امام جمعه محمودآباد، طی سخنانی با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان و اهمیت این ماه در کلام برزگان گفت: ماه مبارک رمضان ماه خیرخواهی و انسانیت است و هر اقدامی که موجب تقویت و تشریح روحیات انسانی و اخلاقی در جامعه گردد باید تقویت و الگوسازی شود.

ایشان با اشاره به نقش اجتماعی این انجمن در پیشگیری از فروپاشی بنیان و کانون گرم خانواده ها گفت: وقتی سرپرست خانواده به هر دلیلی در زندان بسر می برد این انجمن در نقش سرپرست خانواده می تواند از هر آسیب اجتماعی خانواده را معصوم نگاه دارد.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به عدم توانمندی برخی خانواده های نیازمند گفت: نگاه ها در ماه مبارک رمضان نگاه انسان دوستی و خیرخواهانه است و باید حس نودوستی و حمایت از همنوان را ترویج داد.

خطیب جمعه محمودآباد در خاتمه با اشاره به اعتماد مردم به نهادها و پایگاه های اجتماعی که از بتن جامعه تشکیل شده و حضورشان برای جامعه ملموس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز