وزیر دادگستری:

تلاش دشمن برای استفاده از موضوع هسته ای در راستای جلوگیری از برجسته شدن ایران اسلامی است

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۶:۳۱
کد خبر: ۲۹۹۶۲۲
تلاش دشمن برای استفاده از موضوع هسته ای در راستای جلوگیری از برجسته شدن ایران اسلامی است
وزیر دادگستری و استاندار خراسان رضوی با جمعی از علما و اساتید برجسته حوزه های علمیه استان دیدار و در ضیافت افطار شرکت کردند.
 به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مصطفی پور محمدی در این دیدار ضمن تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه های مختلف، اظهار داشت: انقلاب ما به دلیل ماهیت دینی و مردمی، دارای ویژه گی های منحصر به فردی است که هر انسان آزاده ای را به سمت خود جذب می کند.
وی افزود: گفتمان قابل ارائه، مستدل، پر محتوا و دارای برهان و بینات انقلاب اسلامی خواهان زیادی در دنیا دارد و دشمنان با علم به این موضوع، تلاش می کنند تا از این مهم جلوگیری کنند.
وزیر دادگستری با بیان این که دشمن تلاش می کند از موضوع هسته ای برای جلوگیری از برجسته شدن ایران اسلامی استفاده کند؛ گفت: نگاه ما نیز به مذاکرات، فراتر از موضوعات هسته ای است و از این فرصت برای زنگار زدایی از چهره ایران در عرصه های بین المللی، بهره می بریم.
پور محمدی خاطر نشان کرد: در شرایطی که موازنه ی قدرت امروز، بمب اتم است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را بر اساس یک فتوای دینی از دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران خارج کردند.
وی تاکید کرد: با این حال هیچگاه از حقوق حقه ی خود در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای کوتاه نیامده و سربازان جبهه ی دیپلماسی با تمام توان از خواسته های ملت در این زمینه دفاع می کنند.
وزیر دادگستری تصریح کرد: این حضور مقتدرانه حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکر کننده به پشتوانه مردم، دنیا را به قبول حقوق مردم وا داشته است.
پور محمدی اظهار امیدواری کرد: بتوان به توافقی جامع که در آن حقوق مردم ایران تثبیت و اعتماد بین المللی در صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایجاد شود؛ دست یابیم.
وی  در ادامه توجه به موضوعات داخلی، ضعف زدایی، تثبیت و اصلاح وضعیت موجود را در کنار پرداختن به عرصه های بین المللی و سیاست خارجی ضروری دانست و افزود: دولت به این مهم اهتمام ویژه ای دارد.
علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه، دین مداری، نیل به جامعه ی قرآنی و ولایت مداری را از جمله سیاست های اصولی دولت  دانست و افزود: بر همگان فرض است تا در راستای تحقق این موارد تلاش کنند.
وی ضمن انتقاد از آمار بالای طلاق در استان، اظهار داشت: توجه به تحکیم بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و تقویت نهاد خانواده از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 استاندار خراسان رضوی، نقش علما و حوزه های علمیه در این حوزه تعیین کننده دانست و تاکید کرد: برای بهبود شرایط موجود باید تمام ظرفیت های استان بسیج شود.
رشیدیان به اقدمات دستگاه های اجرایی با همراهی بخش خصوصی در راستای تثبیت مشاغل موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان اشاره کرد و تصریح کرد: باید متناسب با جمعیت جویای کار، فرصت های شغلی فراهم شود.
وی توجه به موضوعات فرهنگی را ضروری دانست و گفت: مشهد مقدس در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است که باید با برنامه ریزی منسجم از این فرصت برای معرفی اسلام ناب، فرهنگ رضوی و گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کنیم.    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز