افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی مرغداری های گوشتی همدان

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۹۹۷۲۹
افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی مرغداری های گوشتی همدان
بهار امسال جوجه ریزی در مرغداری های استان همدان 24 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی همدان با اشاره به اینکه امسال جوجه ریزی در این مرغداری ها به 6 میلیون قطعه رسید افزود: میزان تولید در بهار پارسال 4 میلیون و 800 هزار قطعه بود محمد نظر پور با اشاره به صادرات گوشت مرغ مازاد مصرف شهروندان استان همدان به کشور عراق و استانهای هم جوار گفت: هم اکنون در 500 واحد مرغداری گوشتی استان همدان 8 میلیون و 600 قطعه مرغ گوشتی با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سالانه 20 هزار تن گوشت مرغ مازاد نیاز مردم استان همدان در مرغداری های گوشتی این استان تولید می شود افزود:همدان با تولید سالانه 70 هزار تن گوشت مرغ در رتبه دهم کشور قرار دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی همدان ازصادرنکردن مجوزهای جدید برای ایجاد مرغداری های گوشتی در استان خبر داد و گفت : با توجه به اینکه تولید گوشت مرغ در استان به اندازه نیاز شهروندان و صادرات اخیر و سودآوری آن برای تولید کنندگان کاهش یافته است دیگر مجوز جدیدی صادر نمی شود.

نظرپور با بیان اینکه در سال های پیش برای 240 واحد جدید مرغ گوشتی با 5 میلیون قطعه ظرفیت مجوز صادر شده است افزود: این واحدها هم اکنون در حال ساخت هستند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز