کانون قرآن جوانان هلال احمر خراسان رضوی افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۱:۳۸
کد خبر: ۳۰۰۱۴۰
کانون قرآن جوانان هلال احمر خراسان رضوی افتتاح شد
آیین افتتاحیه کانون قرآن جوانان هلال احمر خراسان رضوی با حضور دکتر سید مجتبی احمدی مدیر عامل محترم استان، حجت الاسلام والمسلمین اسدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و مدیران ستادی و اعضای سازمان جوانان با ترنم آیات وحی الهی و قرائت کلام الله مجید توسط قاریان سازمان جوانان و قاریان کشوری در حسینیه نرمیها در شهر مقدس مشهد برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، شاه بیگی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار داشت: سازمان جوانان هلال احمر در راستای اهداف بلند و عالیه خود که همانا بسترسازی و گسترش فرهنگ خداپرستی و نیک باوری از میان خدمت به بندگان خدا و انجام فعالیت های بشردوستانه بر پایه اصل مهرورزی با تمام انسان ها بدون توجه به نگرش ها و باورها و فراسوی زبان و رنگ و نژاد است و همچنین تقویت باورهای دینی و مذهبی اعضای خود پیوندی نا گسستنی با قرآن و عترت دارد. شناخت قرآن در حقیقت شناخت مفاهیم بشر دوستی است که یکی از مبانی بشردوستی از منظر اسلام کرامت انسانی است. که در آیه 70 سوره مبارکه اسرا بدان اشاره شده است. «وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَنی‏ آدَمَ وَ حَمَلْناهُمْ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ رَزَقْناهُمْ مِنَ الطَّیِّباتِ وَ فَضَّلْناهُمْ عَلی‏ کَثیرٍ مِمَّنْ خَلَقْنا تَفْضیلاً». اکنون در ترویج توسعه فرهنگ غنی قرآن بر آن شدیم که کانون قرآنی جوانان هلال احمر تشکیل گیرد.
حضور فعال، پویا و متعهدانه اعضای جوانان در فعالیت های بشردوستانه و خیر خواهانه و مستحکم نمودن این فرهنگ با معجزه آخرین پیام آور مهربانی، ارتقاء دانش و روحیه معنوی خدمت به همنوعان و نیل به اهداف متعالی هلال احمر امری مهم و ضروری بنظر می رسد. که امیدست شاهد تعالی روحی و معنوی اعضای سازمان جوانان در بستر این فعالیت باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز