معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

توافق بدست آمده گامی جدید در عرصه دیپلماسی است

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۲:۰۱
کد خبر: ۳۰۰۲۸۸
توافق بدست آمده گامی جدید در عرصه دیپلماسی است
مهران قاسمی بیان داشت: با توجه به چالش 12ساله ایران در مسئله هسته ای باید توافق بدست آمده را گامی جدید در عرصه دیپلماسی قلمداد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهران قاسمی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری برنا با ابراز خوشحالی از توافق حاصل شده بیان داشت: با توجه به چالش 12ساله ایران در مسئله هسته ای باید توافق بدست آمده را گامی جدید در عرصه دیپلماسی قلمداد کنیم.

وی افزود: دستیابی به توافق جامع هسته ای که با حمایت و هدایت گری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، تدبیر ریاست محترم جمهوری و  زحمات، مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم مذاکره کننده حاصل شد، بار دیگر عزت و اقتدار ملت همیشه سربلند ایران را در دنیا به اثبات رساند.

قاسمی با اشاره به  اینکه در طول تاریخ هیچ صلحی بد و هیچ جنگی خوب نبوده است تصریح کرد: توافق بدست آمده توانست منطق جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر صلح و تدبیر است را برای جامعه جهانی به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: مواضع اصولی تیم مذاکره کننده که بر اساس عقل و منطق استوار است موجب گردید چهره صلح‌طلب و عزت‌مند جمهوری اسلامی ایران با درخشندگی هرچه تمام‌تر در سطح جهانی و افکار عمومی نشان داده شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان ضمن اشاره به اجماع حاصل شده در کشور نسبت مسئله هسته ای تصریح کرد: با اجماع حاصل شده در کشور و عنایت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نسبت به این مسئله ما شاهد هموار شدن ادامه راه توافق هسته ای خواهیم بود.

وی با اشاره به عصبانیت  دشمنان ایران از جمله رژیم اشغالگر قدس و حامیانش در منطقه تصریح کرد: همین عصبانیت دشمنان ایران از توافق بدست آمده خود گویای یک گام عزت مند در عرصه بین المللی و داخلی است.

وی در پایان در خصوص تیم مذاکره کننده هسته ای خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که تیم مذاکره کننده هسته ای فصلی جدید از مراودات در عرصه دیپلماتیک را به نمایش گذاشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز