امام جمعه دلفان:

توافق هسته ای دستاوردهای خوبی برای مردم ایران خواهد داشت

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۶:۳۰
کد خبر: ۳۰۰۴۷۷
توافق هسته ای دستاوردهای خوبی برای مردم  ایران خواهد داشت
امام جمعه دلفان گفت: توافق هسته ای باعث تثبیت جایگاه ایران در جهان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حجت الاسلام هاشمی نژاد در مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه دلفان گفت: توافق هسته ای با شش قدرت دنیا باعث تثبیت جایگاه کشورمان در جهان می شود.

وی با تاکید بر اینکه این مذاکرات با حمایت های مقام معظم رهبری و مردم همیشه با عزت ایران منجر به توافق شد افزود: نباید برای جلب افکار عمومی این توافق ملی و فراجناحی را در سطح گروهی و جناحی مطرح کنیم.

امام جمعه دلفان گفت: در سال همدلی و همزبانی می بایست با ارائه نقدهای منصفانه به تیم مذاکره کننده کمک کنیم تا نظام در قالب توافق هسته ای به اهداف خود برسد.

هاشمی نژاد بیان کرد: امیدواریم که مذاکرات دستاوردهای خوبی برای مردم داشته باشد و  جمع‌بندی صورت گرفته در مرحله اجرا نیز به خوبی محقق شود.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرات عمیق ماه مبارک رمضان بر زندگی فردی و اجتماعی، تلاوت قرآن و برقراری انس و الفت هرچه بیشتر افراد جامعه با کلام وحی را عامل موثری در گرایش به زندگی سالم، آرام و با نشاط دانست و تصریح کرد: تلاوت قرآن نباید به ماه مبارک رمضان خلاصه شود و می بایست؛ بلکه می بایست در تمام ایام سال ارتباط خود را با کلام وحی حفظ کنیم.

امام جمعه دلفان از مجریان برگزاری برنامه های قرآنی سپاه دلفان در ماه مبارک رمضا قدردانی کرد.

 
 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز