مدیرکل تامین اجتماعی لرستان خبر داد:

برگزاری المپیاد ورزشی بانوان بازنشسته کشور در لرستان

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۵:۵۷
کد خبر: ۳۰۰۴۸۵
برگزاری المپیاد ورزشی بانوان بازنشسته کشور در لرستان
مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان خواستار برگزاری المپیاد ورزشی بانوان بازنشسته کشور در استان شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی در نشست با کانون های بازنشستگی استان با اشاره به این که سازمان تامین اجتماعی تمام برنامه های خود را در راستای دفاع از منابع این سازمان اجرا می کند، گفت: با توجه به این که این سازمان غیردولتی است گریزی جز جذب منابع خودش ندارد.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: یکی از مشکلات سازمان تامین اجتماعی استان لرستان آمار بالا بازنشستگان سخت و زیان آور است که در مقایسه با تعداد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی آمار غیرمتعارفی است.

 

وی با اشاره به وجود 37 هزار و 600 نفر مستمری بگیر در استان گفت: ماهیانه 31 میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان استان پرداخت می شود.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون پرداخت مستمری به بازنشستگان استان یک روز به تعویق نیافتاده است.

حمزه لویی ادامه داد: میانگین سن بازنشستگان استان 45 تا 55 سال است، بالا بودن آمار سن بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور در استان نسبت به نرم کشوری نگران کننده است.

حمزه لویی در ادامه گفت: این آمار نشان می دهد که کارشناسان سازمان در این حوزه باید نظارت بیشتری به خرج دهند.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان آمار بازنشستگی در استان نسبت به بیمه شدگان در مقابل هر مستمری 6 بیمه وجود دارد در صورتی که در حدود 20 سال پیش این آمار 20 به یک بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از کانون های بازنشستگی استان انتظار داریم که امکانات و تسهیلاتی که در اختیار دارند به طور عادلانه بین کانون های بازنشستگی استان توزیع شود و تمام استان را پوشش دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خاطرنشان کرد: کانون های بازنشستگی بازوان سازمان محسوب می شوند و به عنوان پل ارتباطی بین مستمری بگیران و سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمان دارند.

درادامه روسای کانون بازنشستگان استان لرستان به بیان مشکلات و ارائه راهکارها پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز