برگزاری نشست مشاوران جوان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۰:۳۵
کد خبر: ۳۰۰۶۸۷
برگزاری نشست مشاوران جوان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی
نخستین نشست مشاوران جوان با میزبانی ناحیه 4 و با حضور مدیر کل اموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی نخستین نشست مشاورین جوان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،رییس اداره ناحیه4 ، مسئول گروه مشاوران جوان،جمعی از مشاوران جوان و به میزبانی ناحیه 4 برگزار شد.

 
 
این نشست که با تلاوت آیاتی از قران کریم اغاز شد در ادامه با  سخنرانی مسئول گروه مشاوران جوان مدیر کل همراه شد وی ضمن تقدیر و تشکر از خمات و تلاش های صالح، مسئول اسبق مشاوران جوان، در خصوص برنامه های پیش بینی شده و قابل اجرا گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی به منظور استفاده از توان و فکر دانش آموزان در همه سطوح و هم چنین معرفی همکاران جوان در جهت به کار گیری در سطوح مختلف به ویژه سطوح مدیریتی از برنامه های در حال اجراست.
 
وی در  ادامه برنامه آموزش شهروندی و مشخص نمودن اولویت‌های پژوهشی دانش آموزی را از دیگر برنامه های در دست اجرا بر شمرد.
565hd
در ادامه این نشست دانش آموزان عضو گروه مشاوران جوان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مدیر کل آموزش و پرورش با یادداشت این مطالب در پایان به ان ها پاسخ داد. سید جواد حسینی در ادامه ضمن با اهمیت خواندن گروه مشاوران جوان  گفت: همه ی ظرفیت ها و امکانات در اداره کل آماده است  تا گروه مشاوران جوان با ارائه ایده ها و طرح های خود در جهت اجرای آن ها گام برداشته  شود.
  
حسینی در حاشیه سخنرانی خود به توسعه نامتوازن رشته علوم تجربی اشاره کرده و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد و گفت: قبولی دانش آموزان رشته تجربی در کنکور سال گذشته 32%،علوم انسانی 54%و رشته ریاضی 74% بوده و این در حالیست که با وجود 45 درصدی دانش آموزان تجربی.قبول شدگان این رشته تنها توانسته اند نیم درصد رشته هارا انتخاب نمایند.
trryytyr
وی در پایان به دانش اموزان توصیه نمود تا در انتخاب رشته تحصیلی با دقت بیشتر و افق دید بهتری عمل نمایند و اگر این اتفاق حاصل شود شاهد گرایش بیشتر به سوی علوم انسانی که نیاز امروز و فردای جامعه ماست خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز