مومنان روزه دار در عید فطر پاداش اعمال نیک خود را دریافت می کنند

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۰:۴۸
کد خبر: ۳۰۰۸۳۷
مومنان روزه دار در عید فطر پاداش اعمال نیک خود را دریافت می کنند
استاندار هرمزگان گفت: عید فطر روزی است که مردم مسلمان پاداش یک ماه روزه داری و عبادت خود به درگاه الهی را از خداوند متعال دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان،  جاسم جادری با تبریک و گرامیداشت فرارسیدن عید سعید فطر، عنوان کرد: عید فطر روزی است که مردم مسلمان پاداش یک ماه روزه داری و عبادت خود به درگاه الهی را از خداوند متعال دریافت کرده و در واقع در این روز مومنان شیرینی اعمال نیک خویش را احساس می کنند.

وی عید فطر را روز رحمت الهی برای مسلمانان و مومنان روزه دار دانست و افزود: خداوند متعال در این روز، مومنان روزه دار را مورد عفو و رحمت قرار می دهد که باید با پیروی از این آموزه، فرهنگ بخشش و نیکوکاری را در جامعه ترویج کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه عید سعید فطر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است که مسلمانان سراسر دنیا پس از یک ماه روزه داری و عبادت آن را جشن می گیرند، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان عادات و اعمال بسیار خوبی در زندگی انسان جاری می شود و به خداوند نزدیک تر می شویم که باید این اعمال نیک در طول سایر ایام سال نیز تداوم داشته باشد.

جادری خاطرنشان کرد:  این عید بزرگ را به تمامی مردم ایران اسلامی و به خصوص مردم مومن و شریف استان هرمزگان تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم همچنان در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز