رئیس تامین اجتماعی شعبه ۲ بندرعباس:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت بندرعباس تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۴:۱۲
کد خبر: ۳۰۰۸۴۰
بیش از ۷۰ درصد جمعیت بندرعباس تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند
رییس شعبه ۲ تامین اجتماعی در بندرعباس جمعیت تحت پوشش این شهرستان را بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد ساکنین بندرعباس از خدمات تامین اجتماعی بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان،  حسین ترابی نژاد  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز تامین اجتماعی اظهار کرد: تامین اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بین النسلی تامین کننده نیاز امروز و پشتوانه ای برای نسل های آینده کشور است.

وی ادامه داد: این سازمان، تشکیلاتی غیردولتی و مشارکتی سه جانبه گرا است که از طریق دریافت حق بیمه مردم تامین مالی می شود و بر همین اساس کارفرمایان در زمینه پرداخت به موقع این حق بیمه ها  با تامین اجتماعی تعامل داشته باشند.                 

ترابی نژاد در همین رابطه تصریح کرد: کارفرمایان با این اقدام خود شرایطی را فراهم خواهند کرد که تعهدات تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران بدون تاخیر زمانی به آنان پرداخت شود.

  به گفته رییس شعبه ۲ تامین اجتماعی در بندرعباس، جمعیت تحت پوشش مرکز استان هرمزگان بالغ بر ۴۵۰ هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و افراد تحت تکفل آنهاست که بیش از ۷۰ درصد ساکنین این شهرستان را شامل می شود.                          

وی همچنین ضمن اشاره به خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به جامعه مخاطب خود، اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد لیست های حق بیمه توسط کارفرمایان به شکل اینترنتی ارسال می شود و بالغ بر ۲۰ درصد ابلاغیه های این شعبه نیز به صورت غیرحضوری در اختیار کارگاه ها قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز