شور و نشاط در غرفه کودک و خانواده نمایشگاه قرآنی

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۱۵۶۸
شور و نشاط در غرفه کودک و خانواده نمایشگاه قرآنی
مسئول غرفه کودک و خانواده نمایشگاه قرآنی قشم، گفت: لذت بخش کردن فضای نمایشگاه برای کودک یکی از اهداف این غرفه است که تاکنون موفق بوده و کودکان بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قشم؛ مهدی فاضلی با بیان این مطلب اعلام کرد: در این غرفه ارائه آموزش مفاهیم های قرآنی با انجام فعالیت های هنری و مسابقات برای ایجاد خاطره خوش در مخاطبان انجام می شود.

وی ادامه داد: آموزش خانواده ها و مربیان قشمی به منظور آشنایی با شیوه های نوین آموزشی و تاکید بر اهمیت نماز از اولویت های این غرفه است و هرسال حین یا بعد از برگزاری نمایشگاه دوره های تربیت قرآنی مربی کودکان در این جزیره برگزار می شود.

به گفته فاضلی تا کنون بیش از هشت دوره آموزشی مربی و مادران قرآنی در سطوح مختلف در این جزیره برگزار شده و بیشتر موسسات  و خانواده ها از آن بهره برده اند.

مسئول غرفه کودک و خانواده نمایشگاه قرآنی قشم، گفت: این غرفه از ایستگاه های متنوعی همچون ایستگاه قصه گویی قرآنی، عکس یادگاری، مسابقه و سرگرمی قرآنی، نقاشی و کاردستی خلاق، حفظ قرآن، کاتبان نور، یک عکس یک آیه، حفظ قرآن و ایتگاه هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی تشکیل شده است.

وی ضمن تاکید بر طرح کتابت خانوادگی قرآن، افزود: این طرح با هدف ترویج و حفظ فرهنگ کتابت انجام و در آن 120 حزب قرآن توسط 120 خانواده کتابت می شود.

فاضلی گفت: در روز پایانی نمایشگاه از محصولات هنری و فکری کودکان نمایشگاهی برپا و همچنین بیش از هزار جایزه نیز در طول نمایشگاه به کودکان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز