سیدجواد جعفری خبر داد:

همایش پزشکان امامیه جهان اسلام در مشهد برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۸:۳۶
کد خبر: ۳۰۱۶۴۹
همایش پزشکان امامیه جهان اسلام در مشهد برگزار می شود
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)،گفت: همایش پزشکان امامیه جهان اسلام8 مرداد ماه سال جاری با سخنرانی دکتر رجبی دوانی استاد تازریخ اسلام در مشهد مقدس برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی و به نقل از بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، سید جواد جعفری، در نشست ستاد اجرایی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، با اشاره به اینکه نشست تخصصی در حاشیه حضور بیش از 300 پزشک امامیه از سراسر دنیا در مشهد برگزار می شود،گفت: مجمع جهانی اهل بیت میزبان اصلی این برنامه است که با هماهنگی های صورت گرفته نشستی تخصصی توسط بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و با سخنرانی دکتر رجبی دوانی استاد برسته تاریخ اسلام، برگزار می شود.  
وی  با اشاره به اینکه انجمن پزشکان امامیه از سراسر دنیا به مشهد مقدس سفر می کنند، خاطر نشان کرد: اکثر این پزشکان کسانی هستند که بیمارستان هایی را در سراسر دنیا به نام امام رضا(ع) احداث کرده اند.
جعفری ببا بیان اینکه دبیر این همایش در سطح ملی بر عهده دکتر ولایتی است، اظهار داشت: بسته فرهنگی بسیار مناسبی با محوریت ترجمه 8 مقاله فرهنگ رضوی به دو زبان انگلیسی و فارسی، معرفی سیره حضرت رضا(ع) و عکس هایی مناسب از حرم رضوی به این میهمانان ارائه می شود.
دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همچنین با اشاره به اینکه تاکنون دیدار اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت کشور با آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد قطعی شده است، اظهار داشت: جشنواره بهانه ای است که از طریق آن می توانیم فرهنگ رضوی را در جامعه چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی نشر دهیم و در این زمینه باید همه شرایط لازم مهیا شود.
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه 360 نهاد و سازمان در سراسر کشور به این بنیاد کمک می کنند خاطر نشان کرد: باید بتوانیم در سال جاری برنامه ای بسیار مناسب و در خور شان امام رضا(ع) را در مشهد مقدس برگزار کنیم.
وی به ضرورت تبلیغات محیطی در حوزه دستاوردهای دولت نیز اشاره کرد و گفت: باید زمینه ای مناسب در حوزه معرفی شهیدان رجایی و باهنر با توجه به تقارن این ایام با هفته دولت در حاشیه مراسم برگزاری اختتامیه این جشنواره نیز انجام شود.
جعفری در پایان اظهار داشت: از استانداری خراسان رضوی نیز به صورت ویژه تشکر می کنیم چرا که تاکنون همکاری بسیار ارزشمندی با بنیاد بین المللی امام رضا(ع) داشته است.
یادآوری می شود؛ هر یک از اعضای ستاد اجرایی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در این نشست به ارائه اقدامات انجام شده در حوزه وظایف خود پرداختند.
سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهریور سال 1394 در تمام استان‌های ایران و 220 نقطه از جهان برگزار می‌شود.
گفتنی است:مراسم افتتاحیه این جشنواره هم زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می شود و آیین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز