تودیع و معارفه معاون اداری مالی کمیته امداد هرمزگان

۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۰۷:۴۱:۴۰
کد خبر: ۳۰۱۷۰۸
تودیع و معارفه معاون اداری مالی کمیته امداد هرمزگان
مراسم تودیع و معارفه معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان هرمزگان ، برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان؛ در این مراسم  از کرامت ملایی معاون اداری مالی کمیته امداد هرمزگان  تودیع و موسی ملکوتی به عنوان معاونت جدید این بخش  معارفه شد.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان درمراسم تودیع و معارفه معاون اداری مالی  گفت: تغییر و تحول ضرورت ارائه خدمت  مطلوب تر به اقشار نیازمند در نهاد مقدس کمیته  امداد است.

موصلی افزود : آقای ملایی بعنوان عضوی فعال در عرصه خدمت 11 سال  با انضباط مالی و اشراف به دستورالعمل های مالی و مباحث فنی به ارائه همکاری در کمیته امداد امام خمینی پرداخته اند .

وی از تمامی زحمات ، دلسوزی ها و اقدامات خردمندانه این معاون تقدیر کرد و انتصاب  ایشان را در سمت جدید بعنوان رئیس اداره نظارت  ،بازرسی و رسیدگی به شکایات در کمیته امداد هرمزگان اعلام کرد .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  هرمزگان گفت : در این راستا آقای ملکوتی که حسن خلق ، وجدان کاری فعالیت های خود را در زمینه همکاری و خدمت در اداره مالی و ذیحسابی را به اثبات رسانده اند  و از این پس عهده دار معاونت اداری مالی  هستند .

کرامت ملایی هم  در نشست شورای مدیران از همکاری معاون های خود در طول مدت خدمت تقدیرکرد .

ملکوتی نیز در این مراسم گفت : مسئولیت ها امانتی هستند که قطعا پذیرش آن ها اقدامی سخت و سنگین است .

وی افزود : ما امدادگران خدمتگزار کسانی هستیم که باید بی منت و با حفظ کرامتشان  به آنها خدمت رسانی کنیم و این یک افتخار است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز