سرپرست فنی مسابقات قهرمانی بانوان امید کشوردر گفتگو با برنا؛

استان ایلام آمادگی کامل را برای میزبانی ۸تیم داشت

۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۰:۰۵
کد خبر: ۳۰۱۷۱۳
استان ایلام آمادگی کامل را برای میزبانی ۸تیم  داشت
فاطمه زندی گفت: استان ایلام با برنامه ریزی های از قبل پیش بینی شده آمادگی کامل را برای میزبانی شرکت 8 تیم در این مسابقات داشت.

به گزارش خبرگزاری  برنا در ایلام، سرپرست فنی مسابقات  قهرمانی بانوان امید دسته سوم کشور با اشاره به انصراف 5 تیم از این مسابقات گفت:  متاسفانه به دلایلی که هنوز اعلام نشده استان های ( قم، خوزستان، کرمانشاه و توابع تهران)  از این مسابقات انصراف دادند و استان با میزبانی 3 تیم مسابقات را در دو روز برگزار می کند.

وی افزود: در روز اول که دیروز برگزار شد تیم های قزوین و همدان توانستند با شکست تیم استان میزبان، برای مسابقه نهایی که کمتر از نیم ساعت دیگر برگزار می شود برای قهرمانی با هم رقابت کنند.DSC08288

زندی افزود: می توان پیش بینی کرد که انصراف این 5 تیم به خاطر عدم اسپانسر در این مسابقات بوده است و به نظر من این بحث تازه ی نیست زیر در استان های دیگر هم شاهد چنین اتفاقاتی در ورزش والیبال بوده ایم.

زندی در پایان گفت: من به نمایندگی از فدراسیون والیبال بانوان کشور از میزبانی خوب استان ایلام تشکر و قدردانی می کنم و می توانم به جرات بگویم که استان ایلام  توانسته است به خوبی در همه ی میزبانی های ورزشی خود را نشان دهد.DSC08264

لازم به ذکر است؛ مراسم اختتامیه این مسابقات بعدالظهر امروز(1/5/94) با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز