سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

شبکه ارتباطی بین سازمان های مردم نهاد حوزه زنان راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰:۳۶
کد خبر: ۳۰۱۷۲۸
شبکه ارتباطی بین سازمان های مردم نهاد حوزه زنان راه اندازی می شود
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از راه اندازی شبکه ارتباطی بین سازمان های مردم نهاد حوزه زنان برای برقراری ارتباط امن تر و سریع تر خبر داد و گفت: این شبکه ارتباطی می تواند برای هماهنگ و همگام سازی برنامه های این نهاد ها و بروز رسانی آنها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد در نشستی با مدیران عامل کانون ها و سازمان های حوزه زنان، عنوان کرد: یکی از مهمترین شاخص های توسعه در هر جامعه حضور خود جوش و داوطلبانه مردم در حوزه های فرهنگی اجتماعی  هرجامعه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال  " دولت و ملت، همدلی و همزبانی " نام گرفته است تلاش می کنیم تا آموزش های به روز در جهت ایجاد اشتغال پایدار، ارتقا سواد و دانش بانوان در چهار حوزه بهداشت جسمی، روحی و روانی، معنوی و اجتماعی و در زمینه های حقوقی و بهره مندی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان در این مراکز اتفاق بیفتد.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با بیان اینکه اساس و پایه سرمایه های اجتماعی مبتنی بر فعالیت گروه های مردمی است، افزود: دولت یازدهم با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد به عنوان یک فرصت تلقی می شوند، فرصتی برای حل مشکلات در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و به خصوص حوزه زنان در راستای استحکام خانواده ها و کاهش آسیب های اجتماعی و مهارت آموزی فراهم کرده است.

یعقوب نژاد از راه اندازی شبکه ارتباطی بین سازمان های مردم نهاد حوزه زنان برای برقراری ارتباط امن تر و سریع تر خبر داد و تصریح کرد: این شبکه ارتباطی می تواند برای هماهنگ و همگام سازی برنامه های این نهاد ها و بروز رسانی آنها کمک کند.

شایان ذکر است؛ در این نشست ضمن ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده توسط مدیران عامل کانون ها و سمن ها  از طریق دستگاه های اجرایی نسبت به رفع موانع و ارائه راهکار های مناسب تاکید کردند.

در پایان این نشست هماهنگی های لازم در خصوص نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد که به میزبانی استان کرمان از تاریخ 4 الی 6 مرداد ماه  با حضور مدیران عامل سازمان های مردم نهاد استان برگزار می شود صورت گرفت.

لازم به ذکر است مدیران عامل و نمایندگان 40 سازمان مردم نهاد و حوزه زنان توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این نشست حضور می یابند.

 

                                                                              خبرنگار:کاظم محمدیان مصمم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز