نایب رییس خانه کشاورز کشور:

جامعه کشاورزی مقدس است و باید به نقش کلیدی آن توجه شود

۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۴:۴۵
کد خبر: ۳۰۱۸۱۱
جامعه کشاورزی مقدس است و باید به نقش کلیدی آن توجه شود
عنایت اله بیابانی بیان داشت: جامعه کشاورزی یک جامعه مقدس است که باید به نقش کلیدی آن توجه خاصی شود و اجازه ندهیم به آن ضربه ای وارد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عنایت اله بیابانی نایب رییس خانه کشاورز کشور در جلسه ای که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و کشاورزان در مجموعه باغستان برگزار شد گفت: خانه کشاورز به عنوان تشکلی واقعی در بخش خصوصی همواره تلاش کرده تا بتواند این تشکل را در راستای حمایت از منافع کشاورزان حفظ کند.

نایب رییس خانه کشاورز کشور با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه تصریح کرد: جامعه کشاورزی یک جامعه مقدس است که باید به نقش کلیدی آن توجه خاصی شود و اجازه ندهیم به آن ضربه ای وارد شود.

وی اظهار داشت:  هم اکنون در 28 استان کشور دفتر خانه کشاورز تشکیل شده که در سطح کشور 1480000نفر عضو این خانه هستند .

بیابانی خاطر نشان کرد: از روز تشکیل خانه کشاورز تا به امروز اغلب مدیران عضو این خانه هستند که کمک فراوانی در جهت پیشبرد اهداف و توسعه بخش کشاورزی کرده اند و امیدواریم این روند ادامه یابد.

نایب رییس خانه کشاورز کشور گفت: هدف اصلی تشکل خانه کشاورز در راستای حمایت از کشاورزان و بخش کشاورزی است.

وی بر لزوم  اعمال سیاست های حمایتی در جهت حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: کشاورزان با همدلی و یکپارچگی می توانند در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی موفق باشند.

دکتر نیاز علی ابراهیمی پاک افزود: اگر روند جامعه به سمت جلو باشد اجتماع و جمع کشاورزان برای احقاق حق خودشان بیشتر نمایان می شود.

وی در پایان بر لزوم تشکیل تشکل منسجم و قوی برای توسعه بیشتر بخش کشاورزی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز