عضو شورای شهر همدان:

واگذاری تیم الوند به شهرداری همدان آسیب‎های تیم را کاهش می‌‏دهد.

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۵:۱۱
کد خبر: ۳۰۳۳۷۱
واگذاری تیم الوند به شهرداری همدان آسیب‎های تیم را کاهش می‌‏دهد.
حسین قراباغی اگر تیم الوند در قالب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان مدیریت شود آسیب‏‌های گذشته کاهش یافته و هزینه‎های کمتری به شهرداری همدان تحمیل می‏‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای شهر همدان در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه بسیاری از شهرداری‌های کشور در زمینه حمایت از ورزش قهرمانی ورود پیدا کرده‎اند، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر شهرداری همدان که زمینه و امکانات خوبی برای حمایت از ورزش قهرمانی را دارد در این زمینه ورود پیدا نمی‏‌کند.

وی افزود: شهرداری همدان خواه یا ناخواه هر سال از تیم‌های ورزشی حمایت می‌کند و مدیران ارشد استان خواسته‎هایی از مدیریت شهری در این زمینه دارند که باید مصوباتی در حمایت از ورزش داشته باشیم.

قراباغی درباره تغییر کاربری یکی از اراضی شهر همدان برای حمایت از تیم پاس همدان گفت: قرار بود از طریق این تغییر کاربری 3 میلیارد تومان برای تیم‌های پاس و الوند انتفاع ایجاد شود ولی در نهایت این مسئله 12 میلیارد تومان برای شهرداری همدان آب خورد و مبلغ 12 میلیارد تومان برای تغییر کاربری این زمین در دفاتر شهرداری ثبت شد.

وی با اعلام اینکه شورای شهر باید هر چه سریع‎تر درباره تیم‏داری و قبول مسئولیت تیم الوند همدان تصمیم‎گیری کند، عنوان کرد: شورای شهر در حال حاضر با قبول مسئولیت این تیم موافقت نمی‎کند ولی در آینده نامه‌ای فرمایشی از سوی مدیر ارشد استان همدان برای حمایت از تیم‎های الوند و پاس همدان ارسال می‏شود که ناچار به قبول آن هستیم.

وی هزینه تیم‎داری در دسته دو کشور را 620 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر باشگاه شهرداری همدان در دسته سه فوتبال کشور تیم‏داری می‏‌کند که 400 میلیون تومان سالانه هزینه دارد.

قراباغی با اعلام اینکه 70 تا 80 درصد بازیکنان تیم الوند همدان بومی هستند، اظهار داشت: اگر تیم الوند در قالب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان مدیریت شود آسیب‏‌های گذشته کاهش یافته و هزینه‎های کمتری به شهرداری همدان تحمیل می‏‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز