اعزام فعالان قرآنی شهرستان سیریک به اردوی فرهنگی– آموزشی

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۲:۵۴
کد خبر: ۳۰۴۱۳۴
سرپرست ادا ره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک گفت: فعالان قرآنی و شرکت کنندگان در طرح قرانی 1449 آسمانی ها از کانون فرهنگی موعود به ا ردوی فرهنگی و آموزشی شهرستان لنگه اعزام می شوند.

خبر گزاری برنا در هرمزگان، مصطفی کریمی زاده اظهار داشت: این گروه ۴۰نفره از فعالان قرآنی و شرکت کننده درطرح ۱۴۴۹ با محوریت حفظ سوره یاسین هستند که جهت تشویق، به اردوی فرهنگی-آموزشی بندرلنگه اعزام می شوند که هدف از آن تجلیل و تقدیر از تلاش و زحمات آن ها می باشد.

وی افزود :در راستای ترغیب و تشویق فعالان قرآنی شهرستان و حمایت از برنامه های آموزشی ، این گرو ه ۴۰ نفره به عنوان سفیران فرهنگی در این دوره حضور خواهند داشت .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک در خصوص برنامه های قرآنی اذعان کرد: بر اساس ا نس بیشتر خانواده ها با قرآن و جذب جوانان به این سو ، برنامه های متنوعی باهمکاری سایر نهادهای فرهنگی جهت اجرا در شهرستان پیش بینی شده است .

کریمی زاده ضمن تأکید بر اهمیت و نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی گفت : خانواده ها می توانند بیشترین نقش را در گرایش فرزندان به قرآن داشته باشند، زیرا در این صورت است که افرا دجامعه به موفقیت دست پیدا می کنند.

وی ادامه داد : این اردوی دو روزه از هشتم مرداد ماه آغاز می شود که با هما هنگی های صورت گرفته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگه بازدید از موسسات قرآنی ، نشست های قرآنی ،دیدار با فعالان فرهنگی و قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، بازدید ازموزه مردم شناسی بندر کنگ و … از ویژه برنامه های این اردو ی دو روزه است .

کریمی زاده در پایان از زحمات و تلاش های سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگه جهت فراهم نمودن زمینه حضور این افراد تشکر و قدر دانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز