با حضور معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران؛

چهارمین جلسه شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در شهریار برگزار شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۰۴۳۹۳
چهارمین جلسه شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در شهریار برگزار شد
با حضور معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران چهارمین جلسه شورای روابط عمومی اداره در سالن همایش اداره ورزش شهرستان شهریار برگزار شد.
به گزارش خبر گزار برنا از غرب تهران، چهارمین  جلسه شورای روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان تهران، با حضور پیام نظر معاون مدیرکل ورزش استان تهران و رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار و مسئولان روابط عمومی تشکیل شد.
 
DSC_8668
بر پایه این خبر پیام نظر معاون مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه ، برنامه ریزی اهداف و بحث و تبادل نظر در خصوص توانمندسازی روابط عمومی ها در پوشش و نقش مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران است.
 
معاون  مدیرکل خاطر نشان کرد: باید در حوزه روابط عمومی آسیب شناس باشیم و عیوب کار را بررسی نمائیم. کار ما بسیار دشوار است و نیاز به پویایی دارد و باید به سمت نقد فنی و تحلیل اخبار و فعالیت ها برویم و دیدگاه های تخصصی را به جامعه مخاطب تزریق کنیم.
 
DSC_8661
وی با اشاره به اینکه جشنواره امیدهای تهران بهترین زمان برای ارائه وقابلیت مطالب خبری  و تصویری در زمینه ورزش تهران است افزود بایستی در تولید خبر جشنواره امیدهای استان تهران از هر موقعیتی استفاده کنیم تا آمار عملکرد تیم های ورزشی منطقه و استعدادهایی که  در سنین نوجوان و جوان هستند شناسائی شوند .
 
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان افزود : تکلیف اصلی همه ادرات ورزش منطقه شرکت مقتدرانه در مسابقات ورزشی استان بوده و می بایست از این فرصت  به نحو مقتضی جهت رسیدن به جایگاه اصلی ورزش استان تهران به سطح اول ورزش کشور استفاده کنیم.
 
DSC_8641
همچنین عبدالوند رئیس ادراه ورزش و جوانان شهریار در این مراسم از نقش مهم روابط عموی ها سخن گفت و اظهار کرد، امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی در خور توجه است  و وظیفه مدیریت ارتباطات و روابط عمومی انجام سخت افزاری امور نیست، بلکه وظیفه اصلی آن مدیریت افکار و اندیشه های سازمانی به سوی افق و چشم انداز سازمان است.
 
DSC_8741
وی  افزود در  حوزه ورزش قهرمانی خوشبختانه شهریار نتایج خوبی را کسب کرده، که می توان به رشته های مختلف  از جمله ،کشتی ،والیبال،کاراته تکواندو،اسکیت ،شطرنچ اشاره کرد،و در داوری نیز آقای شاهمیری بعنوان بهترین داور جهانی در رشته والیبال در حال سوت زدن مسابقات والیبال جهانی  می باشند.
 
عبدالوند در موردعمده وظایف ادرات ورزش و جوانان گفت: وظیفه مدیران  ورزش در کل پیشگیری از انحرافات است که به نظر بنده هر اندازه به توسعه ورزش و کارهای فرهنگی توجه بیشتر شود از آسیب های اجتماعی بیشتر در امان هستیم.
 
DSC_8679
در این مراسم ار آقای پیام نظر معاون مدیرکل ورزش استان تهران و رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
 
خاطر نشان میگردد بر اساس توافق های صورت گرفته جلسات شورای روابط عمومی ها استان از این به بعد  هر بار در یک شهرستان بر گزار می شود تا مدیران روابط عمومی هم از نزدیک با ادرات فوق آشنا و از نقاط قوت را نزدیک ببینند.
 
DSC_8741
گزارش و تصویر :علیرضا کیایی
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز