امضای تفاهم نامه همکاری میان تکواندو البرز و فدرال سن پطرزبورگ

۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۲:۱۶
کد خبر: ۳۰۴۴۳۹
امضای تفاهم نامه همکاری میان تکواندو البرز و فدرال سن پطرزبورگ
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد:ورزش یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای ایجاد دوستی و رابطه ی صمیمانه بین ملت ها و کشور ها است.

هیات تکواندو استان البرز و فدراسیون تکواندو فدرال سن پطرزبورگ روسیه تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، در ابتدای این جلسه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور این میهمانان در استان البرز اظهار کرد: ورزش یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای ایجاد دوستی و رابطه ی صمیمانه بین ملت ها و کشور هاست و ما بسیار خرسندیم که تکواندو به عنوان یکی از رشته های مهم این استان، پیش قدم برقراری رابطه ی تنگاتنگ و دوستانه بین ورزش البرز و فدرال سن پطرزبورگ روسیه شده است.

وی افزود: تکواندو البرز همواره جزو بهترین های ایران بوده و قهرمانان و مربیان زیادی را به جامعه ی ورزش کشور تحویل داده است.

گل محمدی با تاکید بر ادامه ی همکاری های ورزشی بین استان البرز و فدرال سن پطرزبورگ در جهت بهره بردن از توانایی های یکدیگر برای رشد و توسعه این عرصه تصریح کرد: امیدواریم این سفر هم از لحاظ ورزشی و هم از لحاظ تفریحی مورد استفاده ی تیم سن پطرزبورگ قرار گرفته باشد و استان البرز میزبان خوب و شایسته ای برای این میهمانان عزیز بوده باشد.

"مومت دمید" رئیس تکواندو فدرال روسیه نیز با قدردانی و ابراز رضایت از میهمان نوازی البرزی ها گفت:  این یکی از بهترین اردوهایی بود که تاکنون برگزار کرده ایم و صمیمت و محبت شما را هرگز از یاد نخواهیم برد.

وی ادامه داد: در اواسط ماه اکتبر یکدوره فستیوال مهم ورزشی در سن پطرزبوگ برگزار خواهد شد که از تیم تکواندو البرز نیز دعوت به عمل خواهیم آورد و بسیار خوشحال می شویم که تیم تان در این فستیوال حضور داشته باشد.

"مومت دمید" با اشاره به خونگرمی و فرهنگ غنی ایرانیان اظهار کرد: ما تاکنون به کشورهای زیادی در جهان سفر کرده ایم اما فرهنگ و صمیمیتی که در ایران وجود دارد را در هیچ کجا شاهد نبوده ایم، ما با مردم ایران بسیار احساس دوستی و نزدیکی می کنیم.

رئیس تکواندو فدرال روسیه تکواندو ایران را یکی از قدرت های برتر جهان دانست و افزود: امیدواریم امضای تفاهم نامه و بهره گیری از دانش و توانایی تکواندوی استان البرز رشد و ارتقای تکواندوی سن پطرزبورگ را نیز شاهد باشیم.

در ادامه "پاک ایلیا" سرمربی تیم سن پطرزبورگ با تشکر از حضور وحید عبدالهی مربی البرزی تیم ملی نوجوانان در تمرینات این تیم گفت: در مدت سفر به ایران چیزهای زیادی هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ ورزشی یاد گرفتیم و این یکی از پر ثمرترین اردوهای ما بود.

وی یادآور شد: فدراسیون تکواندوی سن پطرزبورگ سالهای زیادی است که در پی ایجاد یک تعامل و رابطه ی نزدیک با تکواندو ایران است و از این که امروز این اتفاق عملی شد بسیار خوشحال و به آینده ی رو به رشد تکواندو سن پطرزبورگ امیدوارتر شدیم.

 

محمد نوذری رئیس هیئت تکواندو استان نیز با ابراز خرسندی از حضور این میهمانان در البرز گفت: اگر امروز ما میزبان این دوستان هستیم به واسطه ی جایگاه بالای تکواندو البرز در کشور بوده و علیرغم مدت زمان اندکی که جهت انجام هماهنگی های لازم داشتیم، توانستیم آنگونه که شایسته است از این ورزشکاران میزبانی کنیم.

وی تصریح کرد: جا دارد از مجموعه ی اعضا و کمیته های هیئت تکواندو استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان و مدیریت تالار میلاد شهرداری کرج کمال تشکر را داشته باشم که نقش ویژه و پر رنگی در هر چه بهتر و مطلوب تر بودن این میزبانی داشتند.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین هیئت تکواندو استان البرز و تکواندو فدرال روسیه امضاء شد.

شایان ذکر است استان البرز از 3 مردادماه میزبان تیم تکواندو فدرال روسیه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز