مدیر کل آموزش و پرورش عشایر:

زبان فارسی نقطه اتصال عشایر سراسر کشور به هم است

۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۲:۵۶
کد خبر: ۳۰۴۵۳۴
زبان فارسی نقطه اتصال عشایر سراسر کشور به هم است
مدیر کل اموزش و پرورش عشایر سراسر کشور در افتتاحیه جشنواره عشایر سراسر کشور از زبان فارسی به عنوان نقطه اتکا و اتصال عشایر یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل اموزش و پرورش خراسان رضوی علی نقی یزدان پناه در افتتاحیه ی شانزدهمین جشنواره ی عشایر دختر سراسر کشور اظهار کرد اروی عشایر با هدف تمرین فعالیت گروهی و ایجاد ملجایی برای همدلی و هم زبانی دانش اموزان است که منشا امنیت و وحدت ملی نیز خواهد بود.

وی در ادامه به نقش مهم عشایر در کشور اشاره کرد و گفت: جهت گیری نظام جمهوری اسلامی به سمت عشایر است و دانش اموزان عشایر ما با توجه به اساس نامه ی مدارس عشایری که توسط مجلس قانون گذاری اموزش و پرورش تصویب شد از این پس میتوانند با ارامش به تحصیل خود ادامه دهند.
 
مدیرکل اموزش و پرورش عشایر در ادامه به برنامه های مختلف ترتیب داده شده در جشنواره امسال اشاره کرد و افزود: در جشنواره امسال برنامه هایی چون شبی با قران با هدف مانوس شدن دانش اموزان با این معجزه ی جاوید برگزارخواهدشد و توصیه ی من به دانش اموزان این است که هرگاه درون خود را تنها یافتید به قران پناه ببرید.

وی درپایان به افزایش دانش اموزان دو زبانه ی عشایر و تجهیزات تحصیلی در سال جدید نسبت به سال های قبل اشاره کرد و افزود امروز مهم ترین دغدغه ی نظام رسیدن به نقطه ی دانایی است.اما با توجه به فرموده ی رهبرمعظم انقلاب مبنی بر کار کردن روی  تربیت اجتماعی و افزایش توانایی دانش اموزان ما امروزه توانسته ایم دانش اموزان موفق در عرصه های مختلف داشته باشیم که مهم ترین  نشانه ی توانایی بالای دانش اموزان دختر عشایر در مهارت های زندگی است و این مهم با فراهم شدن امکانات و تجهیزات برای دانش اموزان خود را بیشتر نشان خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز