مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر؛

علیصدر همدان میهمان خندوانه می شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۷:۲۵:۳۰
کد خبر: ۳۰۴۷۹۱
علیصدر همدان میهمان خندوانه می شود
حمیدرضا یاری با بیان اینکه متاسفانه هنوز همدان به عنوان مقصد گردشگران خارجی و داخلی معرفی نشده است، گفت: برای معرفی ظرفیت های غار زیبا و منحصر فرد علیصدر همدان اقدام به تبلیغات در برنامه خندوانه کرده ایم و و از طریق این برنامه پر مخاطب علیصدر همدان چند شب به مردم کشور و حتی گردشگران خارجی معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیریت و روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر به مناسبت هفته خبرنگاران میزبان این قشر زحمت کش بود و شرایط خوبی را جهت بازدید از اماکن مربوطه به این مجموعه فراهم نمود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت سیاحتی علیصدر در سال ۹۳ و ۹۴، اظهار داشت: راه اندازی مسافرت هوایی از فرودگاه همدان به کیش با همکاری شرکت کیش ایر در سال گذشته از سوی این شرکت شکل گرفت که در هفته ۱۵۰ میلیون تومان هزینه دارد.

 

وی با افزودن این مطلب که در دولت های قبل اقداماتی برای برقراری پروازها از همدان به مشهد و کیش انجام شد اما این پروازها تنها دو یا سه ماه دوام داشت، افزود: باید برای ماندگاری پروازها در استان کمک شود.

 

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به خرید ساختمان اداری برای دفتر مرکزی شرکت سیاحتی علیصدر پس از ۱۵ سال، گفت: در دو سال اخیر مسیر جدید غار علیصدر راه اندازی و سرویس دهی به مسافران صورت گرفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه با ارائه خدمات خوب و مناسب می‌توان مهمان و گردشگر را راضی کرد، ابراز کرد: 20 نیروی آموزش‌دیده در غار به بازدیدکنندگان خدمات لازم را ارائه می‌دهند و حضور همین نیروی آموزش‌دیده موجب رضایت گردشگران است.

 

وی تعداد بازدیدکنندگان غار در روزهای پیک حضور مسافر در همدان به مناسبت های خاص در سال های گذشته را هشت تا ۹ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد در روزهای پربازدید امسال به ۱۳ هزار نفر رسید.

 

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر در ادامه سخنان خود به ساخت بازارچه جدید مجتمع علیصدر و ساماندهی دستفروشان آن منطقه اشاره و عنوان کرد: این بازارچه با ۷۲ غرفه راه اندازی شده و برای ساکنان این منطقه اشتغال فراهم کرده است.

 

یاری با بیان اینکه واحد بازرگانی در شرکت علیصدر تشکیل شده، گفت: قراردادهای خوبی به منظور بازاریابی برای علیصدر منعقد شده و سازمان بازنشسته لشکری و نیز شهرداری همدان از جمله طرف های این قراردادهاست.

 

وی ادامه داد: از نیمه دوم سال جاری تعداد 200 هزار نفر از بازنشستگان لشکری در قالب گردشگری برای بازدید از غار وارد همدان می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه هزینه این تورهای گردشگری برای اعضای سازمان بازنشستگان لشکری به صورت اقساط 10 ماهه است، افزود: واحد بازرگانی شرکت با شهرداری تهران نیز قراردادی را منعقد کرده و از هفته آتی پرسنل شهرداری تهران از خدمات شرکت استفاده می‌کنند.

 

وی درباره آمار بازدید گردشگران خارجی از غار علیصدر گفت: در سال گذشته 2 هزار نفر و در سال جاری تاکنون 5 هزار نفر گردشگر خارجی از غار علیصدر دیدن کرده‌اند.

 

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با افزودن این مطلب که همدان به عنوان مقصد گردشگران خارجی معرفی نشده، ادامه داد: بیشترین گردشگران خارجی به استان های اصفهان، یزد، کاشان و شیراز سفر می کنند و این موضوع تلاش بیشتری می طلبد.

 

وی افزود: برای معرفی ظرفیت های غار زیبا و منحصر فرد علیصدر همدان اقدام به تبلیغات در برنامه خندوانه کرده ایم و و از طریق این برنامه پر مخاطب علیصدر همدان چند شب به مردم کشور و حتی گردشگران خارجی معرفی می شود.

 

یاری با اشاره به افتتاح پروژه های پارکینگ بزرگ مجتمع سیاحتی علیصدر، بازارچه و رستورانهای این مجتمع و نیز ویلاهای اقامتی مجتمع توریستی عباس آباد، افزود: هزینه این پروژه ها و نیز خرید دفتر مرکزی شرکت حدود ۱۰ میلیارد تومان بوده که سال گذشته هشت میلیارد تومان مجموع درآمد شرکت سیاحتی بوده و بخشی از آن با وام ها تامین شده است.

 

وی همچنین به بازسازی و مرمت رستوران شیشه ای عباس آباد و هزینه ای حدود ۵۰۰ میلیون تومان به منظور تجهیر لوازم آن در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان برای بازسازی استخر مجاور آبشار هزینه شده است.

 

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به ساخت پارکینگ شش هزار هکتاری با ظرفیت دو هزار خودرو در مجتمع علیصدر با تامین هزینه سه میلیارد تومانی از بخش خصوصی، گفت:  اخذ ۶۵۰ میلیون تومان  اعتبار از سازمان میراث فرهنگی، کاشت ۱۲۰۰ اصله درخت و توسعه فضای سبز در مجتمع علیصدر و عباس آباد و اجرای پروژه های آبیاری قطره ای در آنها با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات در دو سال اخیر است.

 

یاری به بازسازی سوئیت های علیصدر با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان اشاره و عنوان کرد: خرید چراغ های SMD و نصب آن در داخل غار حدود ۲۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

 

وی همچنین به اجرای طرح مبارزه با گل سنگ ها و جلوگیری از رشد آنها در داخل غار و نیز پاکسازی غار از زباله اشاره و عنوان کرد: خرید ۳۷ دستگاه قایق پدالی و ۲۵۰ دستگاه یدک کش، بازسازی سالن انتظار و کانتر جلیقه ها، ساخت گیشه جدید بلیت فروشی در غار، نورپردازی مجتمع عباس آباد و خرید و تجهیز دوربین های مدار بسته در مجتمع علیصدر و عباس آباد از دیگر اقدامات صورت گرفته است که منجر به افزایش رضایتمندی مسافران شده است.

 

وی در خصوص ورود شرکت به مباحث ورزشی و حمایت از رشته‌های ورزشی عنوان کرد: این مسیر برای ما درآمد و بازخوردی ندارد.

 

یاری ادامه داد: در شرایطی که در شرکت سیاحتی علیصدر اولویت‌های بسیاری روی زمین مانده در ابتدا باید به آنها پرداخت و در همین خصوص باید گفت که یک مرکز خرید مناسب در علیصدر وجود ندارد.

 

وی درباره پروژه‌های جدید شرکت سیاحتی علیصدر گفت: پارکینگ 6 هکتاری، ساخت سه رستوران و ایجاد بازارچه در مجتمع علیصدر و سوئیت‌های اقامتی در مجتمع عباس‌آباد با اعتباری معادل 10 میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز