مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی قزوین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۳:۰۵
کد خبر: ۳۰۵۲۳۲
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین
عبدالقهار ناصحی: به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، نمایشگاه تخصصی توانمندیهای شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالقهار ناصحی در جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن روز 21مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک نمایشگاه تخصصی توانمندی های شهرک های صنعتی و صنایع کوچک با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، آشنایی استان قزوین با توانمندی‌های صنایع کوچک، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از صنایع بومی استان قزوین برگزار می گردد.

وی گفت: توجه به صنایع کوچک از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بیش از 90درصد بنگاه‌های اقتصادی جهان جزو صنایع کوچک هستند و 50درصد نیروی کار در دنیا توسط صنایع کوچک سازماندهی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اینکه صنایع کوچک با سرمایه‌گذاری کمی ایجاد اشتغال می‌کنند، درباره مهم‌ترین مشکلات آنها عنوان کرد: تهیه مواد اولیه با نرخ مناسب، فناوری، محدود بودن بازار کار و بازاریابی ضعیف از مهم‌ترین مشکلات صنایع کوچک است.

ناصحی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این نمایشگاه یک هیات از مقامات چند سفارتخانه و نمایندگانی از اتاق‌های بازرگانی استان‌های همجوار به عنوان مدعوین ویژه حضور دارند و همچنین پنج تور صنعتی از صاحبان صنایع از 5 استان کشور جهت بازدید از نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان تاکید کرد: دومین نمایشگاه تخصصی شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک از 27مردادماه سال جاری تا 30مرداد در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین دایر می باشد.

2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز