مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد؛

رعایت اخلاق رسانه ای ویژگی خبرگزاری برنا

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۴:۴۳
کد خبر: ۳۰۵۴۴۴
رعایت اخلاق رسانه ای ویژگی خبرگزاری برنا
دکتر مهدی احمدی در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری برنا در استان قزوین: در خبرگزاری برنا به عنوان یک رسانه اثرگذار همیشه اخلاق حرفه ای و رسانه ای رعایت شده و این ویژگی ممتاز یک رسانه موفق است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر مهدی احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در آستانه روز خبرنگار در دفتر سرپرستی قزوین حضور یافت و در سخنانش ضمن تبریک روز خبرنگار به ویژگی یک رسانه اثرگذار اشاره کرد و گفت: رسانه‌ ها باید حق گو و حق بین و انعکاس دهنده وضعیت بطن جامعه باشند و هر گاه رسانه ها در مسیر خواست مردم و جامعه حرکت کنند موفق خواهند بود.

2

احمدی ادامه داد: در همین راستا خبرگزاری برنا یکی از موثرترین رسانه های استان به حساب می آید که رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای از ویژگی های بارز این خبرگزاری است و  امیدواریم با تلاش بیشتر جایگاه بالاتری در رسانه های استان کسب کند.

این مقام مسئول افزود: فعالین و خبرنگاران این خبرگزاری همگی جوان و پر انرژی هستند و با مدیریت حرفه ای در راستای تحقق یک رسانه مردمی و اثرگذار گام برمی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نقش رسانه ها در امید آفرینی گفت:اگر رسانه ها حق بین باشند تندترین انتقادها هم برای مسوولین قابل تحمل است و شور و نشاط رسانه ای برای مردم در شرایط سخت هم، امید آفرین خواهد بود.

55

احمدی تصریح کرد: این خواسته و تاکید رهبر انقلاب است که رسانه ها با حفظ دیدگاه انتقادی امیدآفرین باشند و نقاط قوت را هم مانند نقاط ضعف انعکاس دهند و مصالح جامعه را مدنظر قرار دهند.

دکتر احمدی در ادامه به بحث ساماندهی وضعیت رسانه ها در استان قزوین پرداخت و گفت:با خط مشی که معین کردیم انتظار داریم خانه مطبوعات ظرف 40روز بانک اطلاعات خبرنگاران و فعالین رسانه ای را ارائه دهد تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به فعالین این حوزه ارائه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری گردهمایی حق گویی و حق نویسی در هفدهم مردادماه (روز خبرنگار) خبر داد و گفت: با همت اداره ارشاد و همکاری خانه مطبوعات و شهرداری قزوین قرار است در جشن روز خبرنگار شاهد برگزاری همایش حق گویی و حق نویسی باشیم که در این همایش به تبیین رسالت رسانه ها و جایگاه اخلاق رسانه خواهیم پرداخت.

4

در ادامه این دیدار امیر رجبی سرپرست خبرگزاری برنا در استان قزوین ضمن تشکر از توجه مدیران دولت تدبیر و امید به رسانه های استان گفت: امیدواریم که مشی دکتر روحانی ریاست جمهور در زمینه پاسخگویی و توجه به رسانه ها مورد توجه تمامی مدیران و کارگزاران دولت در استان قرار بگیرد و رسانه ها هم با استفاده از فضای مثبت و باز به نقد سازنده بپردازند و از تخریب و تهمت زنی بپرهیزند.

6

رجبی در ادامه به مشکلات و تنگناهای فعالین رسانه ای در استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از خبرنگاران و دبیران و سردبیران فعال رسانه های استان از حداقل حقوق و حمایت های مالی و معنوی برخوردار نیستند ولی با عشق و علاقه به فعالیت در این حوزه ادامه می دهند. امیدواریم در این دولت که امور را با تدبیر به پیش می برد شاهد توجه بیشتر به خبرنگاران حقیقی و رسانه های حرفه ای باشیم.

7

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان به همراه اعضای خانه مطبوعات قزوین از بخش های مختلف خبرگزاری برنا دیدار کردند.

3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز