رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد:

پروژه های نیمه کاره ورزشی بروجرد تکمیل می شوند

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۹:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۴۶۳
پروژه های نیمه کاره ورزشی بروجرد تکمیل می شوند
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت:پروژه های نیمه کاره ورزشی بروجردوتکمیل استادیوم 15 هزار نفری در دستور کار این اداره است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، محمود ترابی در جلسه دیدار نماینده بروجرد با جوانان و نخبگان این شهرستان اظهار کرد: سالن باستانی، استادیوم 15 هزار نفری، خانه کوهنورد، خانه تکواندو، زمین چمن ورزشی و هتل ورزشی از پروژه‎های در دست احداث هستند.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث سالن باستانی این شهرستان تاکنون پیشرفتی 75 درصدی داشته و تاکنون 250 میلیون تومان به منظور احداث آن هزینه شده است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار 200 میلیون تومانی دیگر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد به پیشرفت 30 درصدی و صرف اعتبار سه میلیارد تومانی در پروژه فاز اول استادیوم این شهرستان اشاره و تاکید کرد: به منظور ادامه فعالیت در فاز اول این استادیوم در سال جاری سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ترابی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‏‌شود فاز اول این مجموعه تا پایان سال 95 به بهره‌‏برداری برسد.

وی با اشاره به پیشرفت 100 درصدی پروژه خانه کوهنورد یادآور شد: این پروژه که با صرف اعتبار 400 میلیون تومانی به اتمام رسیده است در هفته دولت سال جاری به بهره‌‏برداری می‌‏رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به اسکلت‌بندی خانه تکواندو از اعتبارات سال 93 اشاره و تاکید کرد: تلاش می‎شود این پروژه از اعتبارات سال 94 تکمیل شود.

ترابی خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند تزریق اعتبار 500 میلیون تومانی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‏‌شود، زمین چمن مصنوعی این شهرستان تا پایان سال جاری به بهره‏‌برداری برسد، افزود: تاکنون به منظور پیشرفت 60 درصدی این پروژه 300 میلیون تومان هزینه شده و تکمیل و بهره‌برداری از آن نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی دیگر است.

این مسئول با اشاره به صرف اعتبار یک میلیارد تومانی در پروژه هتل ورزشی بروجرد، یادآور شد: در راستای ارتقای پیشرفت کاری این پروژه که تاکنون 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته در سال جاری قریب به 250 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ترابی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی سالن بوکس شهید نورایی این شهرستان، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اعتبار 200 میلیون تومان به این پروژه تلاش می‏‌شود در سال جاری شاهد بهره‎برداری از این پروژه باشیم.

وی با اشاره به سیاست اداره ورزش و جوانان بروجرد در راستای تکمیل پروژه‎های نیمه‌تمام، تاکید کرد: پس از اتمام این پروژه‏‌ها سرانه ورزشی این شهرستان افزایش می‏‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد تاکید کرد: پس از بهره‎برداری از پروژه‎های در دست احداث، پروژه‎های احداث سالن‌‏های تخصصی نظیر خانه کشتی، بدمینتون و دیگر رشته‎های تخصصی در دستور کار قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز