جانشین فرماندهی انتظامی استان:

اصحاب رسانه زبان ناجا هستند

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۱:۳۱
کد خبر: ۳۰۵۹۷۷
اصحاب رسانه زبان ناجا هستند
سرهنگ سلمان امیری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: رسانه ها زبان ناجا در راستای تحقق امنیت پایدار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ سلمان امیری صبح پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در نیروی انتظامی قزوین برگزار شد گفت: حضور و فعالیت رسانه ها سبب افزایش و ارتقا امنیت اجتماعی شده است.

وی افزود: رسانه ها همیار نیروی انتظامی در برقرای امنیت در جامعه هستند به گونه ای که انعکاس اخبار در رسانه ها سبب افزایش آگاهی هر چه بیشتر مردم و برقراری امنیت می شود.

وی ادامه داد: باید در انعکاس خبر میانه روی حفظ شود چرا که بزرگنمایی سبب خدشه دار شدن امنیت در استان می شود و خوشبختانه اصحاب رسانه استان قزوین در نشر اخبار موضع واقع گرایانه را حفظ کرده اند.

سرهنگ سلمان امیری با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه تصریح کرد: اصحاب رسانه زبان اجتماع برای اطلاع رسانی به ناجا و از دیگر سو زبان ناجا برای تعامل بیشتر با مردم هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین بر تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی با نیروی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی باید با نیروی انتظامی همکاری و تعامل بیشتری در برقراری امنیت در جامعه داشته باشند که این پل ارتباطی می تواند توسط اصحاب رسانه برقرار شود.

وی افزود: "امنیت پایدار" زمانی برقرار می شود که بدنه جامعه برای برقراری امنیت حضور فعال داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در خصوص مقابله با شایعات افزود: در جریان وقوع یک حادثه و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه شایعات و روایات متعددی در جامعه ایجاد می شود که رسانه با فعالیت درست خود می تواند این مسئله را رفع کند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران رسانه های استان با اهدای لوح یادبود تقدیر بعمل آمد.

نیروی انتظامی  (1)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز