وزیر آموزش و پرورش خبر دارد؛

واریز ۲۰۰ میلیارد تومان سرانه مدارس کشور تا پایان شهریور ماه

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۳:۲۴
کد خبر: ۳۰۶۱۴۱
واریز  ۲۰۰ میلیارد تومان سرانه مدارس کشور تا پایان شهریور ماه
علی اصغر فانی بیان داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان سرانه مدارس کشور از محل منابع دولتی تا پایان شهریور ماه سال جاری واریز می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اصغر فانی در حاشیه مراسم یادواره شهدای فرهنگی الموت و شهدای روستای خشکچال در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان حضور یافت و گفت: سرانه مدارس کشور که اعتباری بالغ بر 200میلیارد تومان است تا پایان شهریور ماه واریز می شود.

وی افزود: با توجه به افزایش دو برابری بودجه مدارس شبانه روزی این میزان با توجه به تحصیل ۴۰۶ هزار دانش آموز در این مدارس پاسخگوی نیازها نیست.

فانی  با اشاره به هوشمندسازی مدارس یادآورشد: وزارت آموزش و پرورش ۴۵ میلیارد تومان به بخش کیفیت بخشی آموزشی در مقطع ابتدایی اختصاص داده که اعتبار هوشمندسازی مدارس نیز در آن پیش بینی شده است و در سایر مقاطع نیز بودجه های جداگانه به منظور کیفیت بخشی اختصاص داده شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهمترین سند بالادستی در آموزش و پرورش کشور است، اظهارکرد: نقشه راه این سند در واقع مسیر ما را در اجرایی کردن کامل سند تحول مشخص می کند.

وزیر اموزش و پرورش در ادامه  افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان سرانه مدارس کشور از محل منابع دولتی تا پایان شهریور ماه سال جاری واریز می شود.

فانی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون نفر در وزارت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند افزود: دولت یازدهم کابینه را با بدهی های بسیار تحویل گرفته که این موضوع تامین بودجه سازمانها را با مشکل مواجه کرده است اما با این شرایط وزارت آموزش و پرورش یک هزار 350 میلیارد تومان برای طرح رتبه بندی معلمان در سال آینده اختصاص داده است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان افزود: تسویه کامل پاداش های باقیمانده یک هزارو ۵۰  میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به زودی پرداخت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز